Een van de eerste zinnige opmerkingen van de afgelopen tijd.Je vrouw die Berlina geven. Jij de GTV. Klaar.
Vrouw blij, kudos erbij....
Gr. Peter
( die steeds meer die neiging dreigt op te gaan.)
Een van de eerste zinnige opmerkingen van de afgelopen tijd.Je vrouw die Berlina geven. Jij de GTV. Klaar.
Vrouw blij, kudos erbij....
Ai ai ai bijna alles goed geschreven, behalve dat stukje van die Caravan.Peter, wat een geweldige aankoop heb je gedaan. Ik heb het hele verhaal vorige week al in geuren en kleuren van Eric gehoord.
Toch wel bijzonder dat je deze auto, na 5 jaar stilstand, van Zwolle naar Nijmegen hebt kunnen rijden. Als ik een paar maanden niet rijd met een van mijn alfa's, en vervolgens vanuit de stalling naar huis, dan ben ik altijd weer blij dat ik onderweg geen parkeerplaatsen heb hoeven bezoeken om de remmen af te laten koelen.
Wat zie ik trouwens onder de achterbumper van de GTV? Een heuse trekhaak?
Dat maakt de keuze voor jou toch stukken gemakkelijker! Verkoop de Berlina, koop van de opbrengst een Adria caravan en je bent klaar voor de zomer
Peter, wat een geweldige aankoop heb je gedaan.
Verkoop de Berlina, koop van de opbrengst een Adria caravan en je bent klaar voor de zomer
Pietje F5 is weer bezig..................Moet je het busje niet verder klaar maken? Ik heb nog wel een paar gordijntjes voor je, ben jij ook compleet en is het ook echt af, de rest had je namelijk al.Peter, wat een geweldige aankoop heb je gedaan.
Verkoop de Berlina, koop van de opbrengst een Adria caravan en je bent klaar voor de zomer
Ik zag vorige week bij Autoberlina dat je je garderobe al hebt aangepast.
Staat je enig, zo'n campingsmoking.....
Patrick.
Echt......ook al in de campingsmoking gespot? Je bent al aardig op wegPietje F5 is weer bezig..................Moet je het busje niet verder klaar maken? Ik heb nog wel een paar gordijntjes voor je, ben jij ook compleet en is het ook echt af, de rest had je namelijk al.Peter, wat een geweldige aankoop heb je gedaan.
Ik zag vorige week bij Autoberlina dat je je garderobe al hebt aangepast.
Staat je enig, zo'n campingsmoking.....
Patrick.
Gr. Peter
Wij zijn helemaal on-topic.Waar zijn de moderatoren als je ze nodig hebt?
On topic blijven heren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr. Peter
Dat dacht ik nou ook.Hij's gaaf!
Dit zijn 14 inch Momo Vega maar ook geen blijvers, we hebben iets anders op het oog in een andere inch maat.staat stuk netter zonder die stickers
en ga die wielen ook steeds meer waarderen, eerder onder een sedan gezien , vond ik ze niet zo leuk, maar onder een GTV met dikke (hoge) banden staat het gewoon lekker.
hou het zelf nu ook maar bij 15 inch met dikke banden denk ik
Ooooooooo hebben ze het daarom zo drukZeker een fraaie GTV
En laat de broertjes de Grood maar eens ff een keertje werken ipv koffie drinken....
Dat is idd een fraaie bertone ook een ultieme kleur ondanks dat het een moderne kleur is, past het echt mooi op die bertoneOoooooooo hebben ze het daarom zo druk
Gr. Peter
( nu word mij weer het een en ander duidelijk, Piet is trouwens een HELE mooie Bert aan het bouwen.)