SPIDERVELOCE1750

RE: Imola: Ferrari on his way back?

wo aug 03, 2005 11:20

Bij ons zeiden ze gisteren op het nieuws :

BAR richello

Kristal

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

wo aug 03, 2005 11:49

Vroeger waren er kerels. Taai, onverzettelijk en altijd met een sigaret in de mond.
We kennen dat nu niet meer. Het gaat er uit. Nu luistert een GP rijder naar Celine Dion??
Maar goed, 't is voorbij en 't komt niet weerom.

Je verwacht toch op zijn minst van een Brazo iemand met een waas voor de ogen en bijvoorbeeld een Sepultura liefhebber??

matra sports
Guru
Guru

wo aug 03, 2005 14:50

Massa reed toch al in een gecamoufleerde Ferrari O:) :wink:
Nee, zonder gekheid, ik hoop dat ´ie ons wat meer laat genieten door zoals Bert aanhaalde een beetje gif in de flikker los te laten... 8)
WIe wordt dan eerste rijder aldaar ? Kimmi \:D/ of toch Schumacher R :whistle:

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

wo aug 03, 2005 14:59

Ik hoop dat Massa die Schumi eens laat zien wat rijden is. Nou komt er eens een goede coureur in een gelijkwaardige auto aan de start. Dan zien wat ie echt waard is.
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

jolinos

wo aug 03, 2005 17:51

Sinus
Massa schumi laten zien wat rijden is.
Sorry hoor, massa is een aankomend talent maar een 7 voudig wereldkampioen hoeft hij echt niks meer te leren zal eerder anders om zijn.

Als Ferrarri en bridestone wat meer hadden door ontwikkelt was meine schumi weer WK geweest hoor.
Geen 1 coureur bij Ferrari heeft gepresteert wat schumacher heeft neergezet sinds 1996.

Dus hij hoeft echt niks meer te leren.
KAN HIER ZO PISSIG OM WORDEN.

matra sports
Guru
Guru

wo aug 03, 2005 18:16

Hoort er bij Jolinos. Ik ben ook geen Schumi fan, maar dat wil niet zeggen dat we samen geen pint kunnen drinken ?? Tis een forum en vaak komt heel veel ietwat hard of vreemd :biggrin: over .... Ook ik flap er soms wat uit. bui van de dag zullen we maar zeggen. Zo heb ik ook wel eens de pannen van het dak geholpen aant thuisfront, maar dat wil niet zeggen dat we samen geen glazen meer laten klinken \:D/
Maak je niet druk joh 8) :wink: 8)

jolinos

wo aug 03, 2005 18:24

Okee, niet iedereen is liefhebber van zelfde coureur begrijp ik goed maar ze moeten niet aankomen dat schumacher nog wat moet leren .
En iedereen mag zeker eigen mening hebben maar wat Schumacher heeft neergezet in zijn loopbaan als coureur heeft nog niemand anders gepresteert.

En inderdaad kunnen gerust een pintje drinken ook met sinus erbij kan ik meteen sinus wat leren :wink: .
Ik ben niet boos maar teleurgesteld dat ie zo word neer gezet ,der schumi. maar ja.

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo aug 03, 2005 18:57

Als je als 2e rijder naast Schumacher wordt gepresenteerd, dan blijf je 2e rijder. Schumi heeft het Ferrari team naar zijn hand gezet met Todt en Brown en heeft daar veel succes mee. Dus ik moet eerst zien wat Massa allemaal mag. Het is wel een unieke kans als je die krijgt. Je zal wel gek zijn om die te laten lopen., aangezien Schumacher ook al jaren meeloopt en wel een keer zal stoppen.

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Re: RE: Imola: Ferrari on his way back?

do aug 04, 2005 09:31

[quote="KAS"... en wel een keer zal stoppen.[/quote]

Nou is het zo dat ene meneer Rossi nogal aan het testrijden is in een F1 ferrari. Gelijk maar een dubbele wissel van maken dan? :biggrin:
Dirk - Giulia2000TS

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do aug 04, 2005 09:36

Als je als 2e rijder naast Schumacher wordt gepresenteerd, dan blijf je 2e rijder. Schumi heeft het Ferrari team naar zijn hand gezet met Todt en Brown en heeft daar veel succes mee. Dus ik moet eerst zien wat Massa allemaal mag. Het is wel een unieke kans als je die krijgt. Je zal wel gek zijn om die te laten lopen., aangezien Schumacher ook al jaren meeloopt en wel een keer zal stoppen.
Schumachter zal niet eewig blijven en Massa zou zo dus een plek kunnen doorschuiven mits voldoende kwaliteiten.
Tenzij ze hem bij voorbaat binnen hebben gehaald als eewige tweede rijder!

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

do aug 04, 2005 10:55

Okee, niet iedereen is liefhebber van zelfde coureur begrijp ik goed maar ze moeten niet aankomen dat schumacher nog wat moet leren .
En iedereen mag zeker eigen mening hebben maar wat Schumacher heeft neergezet in zijn loopbaan als coureur heeft nog niemand anders gepresteert.

En inderdaad kunnen gerust een pintje drinken ook met sinus erbij kan ik meteen sinus wat leren :wink: .
Ik ben niet boos maar teleurgesteld dat ie zo word neer gezet ,der schumi. maar ja.
Ach je weet wie het zegt he :wink: En mij kun je niet veel leren. 8) (wat F1 betreft dan he :wink: )
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

Giulia555

do aug 04, 2005 11:03

Vroeger waren er kerels. Taai, onverzettelijk en altijd met een sigaret in de mond.
We kennen dat nu niet meer. Het gaat er uit. Nu luistert een GP rijder naar Celine Dion??

Je verwacht toch op zijn minst van een Brazo iemand met een waas voor de ogen en bijvoorbeeld een Sepultura liefhebber??
Bert soms lul je zo slap... het is allemaal wel even wat anders dan vroeger hoor... Ik zit regelmatig met de mensen van TMG (Toyota F1) om de tafel en heb dan merk je dat het niet zo makkelijk is...er zijn ook voor de F1 veel meer wetgevingen gekomen en wat te denken van de liabilty tegenwoordig. Had je inderdaad vroeger niet.. reed je jezelf dood... jammer... nu is het lawsuit enz.

En laten we niet denken dat de huidige F1 rijders watjes zijn want er is echt wel wat lef voor nodig om in een rijdende open auto met 330 op 75 meter een haakse bocht aan te remmen....Als ze jou morgen bellen om te rijden zeg je ook ja ook al beweer je nog zo hard dat er geen reet aan de F1 is.....

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

do aug 04, 2005 11:22

Bert soms lul je zo slap... het is allemaal wel even wat anders dan vroeger hoor... Ik zit regelmatig met de mensen van TMG (Toyota F1) om de tafel en heb dan merk je dat het niet zo makkelijk is...er zijn ook voor de F1 veel meer wetgevingen gekomen en wat te denken van de liabilty tegenwoordig. Had je inderdaad vroeger niet.. reed je jezelf dood... jammer... nu is het lawsuit enz.

En laten we niet denken dat de huidige F1 rijders watjes zijn want er is echt wel wat lef voor nodig om in een rijdende open auto met 330 op 75 meter een haakse bocht aan te remmen....Als ze jou morgen bellen om te rijden zeg je ook ja ook al beweer je nog zo hard dat er geen reet aan de F1 is.....

:blue_lol: :blue_lol: so true...... =D>
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 04, 2005 12:46

Alle donders, sinds wanneer mag ik niet meer slap lullen???

Ik kan er i.d. nauwelijks over mee spreken, maar het valt op dat praalhans keukenmeester
is met volwassen mannen met zonnebril in het haar, sieraad om de nek en Celine
Dion op de cd speker. Mogelijk een onderstreping dat autosport een hoofdzakelijk door
homoseksuelen beoefende sport zou zijn? Niet dat dit een rol mag spelen.

Niet gehinderd als ik ben door enige kennis van zaken.

Even zonder gekheid....Celine Dion!

Giulia555

do aug 04, 2005 13:01

Alle donders, sinds wanneer mag ik niet meer slap lullen???

Ik kan er i.d. nauwelijks over mee spreken, maar het valt op dat praalhans keukenmeester
is met volwassen mannen met zonnebril in het haar, sieraad om de nek en Celine
Dion op de cd speker. Mogelijk een onderstreping dat autosport een hoofdzakelijk door
homoseksuelen beoefende sport zou zijn? Niet dat dit een rol mag spelen.

Niet gehinderd als ik ben door enige kennis van zaken.

Even zonder gekheid....Celine Dion!
Je mag slap lullen want dat gaat je goed af.... :wink: enne zonnebrillen... je bent toch zo'n MotoGP fan... heb je de hippe lasbril gezien die Rossi ophad zondag?? Ook valse nicht?..pfff

Terug naar “Het Forum Café”