JAAAAAAAAAAAAA!!!we hebben in dit topic inmiddels de 15.000 clicks overschreden. Moet nog maar even doorgaan zeker?
JAAAAAAAAAAAAA!!!we hebben in dit topic inmiddels de 15.000 clicks overschreden. Moet nog maar even doorgaan zeker?
Ja zeker,krijg hier geen genoeg vanJAAAAAAAAAAAAA!!!we hebben in dit topic inmiddels de 15.000 clicks overschreden. Moet nog maar even doorgaan zeker?
Graag! Het was in die jaren fantastisch om er live bij te zijn. Ook deze herhaling op het forum (ruim 10-20 jaar na dato) is prachtig.we hebben in dit topic inmiddels de 15.000 clicks overschreden. Moet nog maar even doorgaan zeker?
Weet bijna zeker van niet Maarten.Jou giulia had in pakweg 2004(?) nog een kenteken volgens mij (ns-nog-wat meen ik), auto ben ik toen eens wezen bekijken in Wassenaar bij een bedrijf wat veel in mg deed.Die gele squadra, nr 40, is volgens mij de voorloper van mijn huidige. Kan dat kloppen? Die gele is ooit in handen gekomen van mijn broer, juultje, met een rood neusje. Ik heb hem geel van hem overgenomen en voorzien van volledig nieuwe koets en dito technische onderdelen en afgelopen seizoen onder de vlag van 105workshopracingteam in SI en ARC gereden.
Maarten
Idd en heeeele mooooie velgenWat is dit toch een cool ding!
Vroeger vond ik hem gaaf, nu nog steeds!
Yep, het zou me niet verbazen als dit het setje is wat ik nu heb!Idd en heeeele mooooie velgenWat is dit toch een cool ding!
Vroeger vond ik hem gaaf, nu nog steeds!