De meeste helaas niet.. Vooral het drugsdealermodelletje, E36 Coupe, zie ik meestal rijden met de mistlampen aan. Maar misschien is dat omdat hun geest een beetje vertroebeld is.zelfs bmw rijders laten de mistlampen uit Remco...
De meeste helaas niet.. Vooral het drugsdealermodelletje, E36 Coupe, zie ik meestal rijden met de mistlampen aan. Maar misschien is dat omdat hun geest een beetje vertroebeld is.zelfs bmw rijders laten de mistlampen uit Remco...
How about 17" Ronals??liever superturismo's dan die eeuwige azevs......
áls die er komen,en ik zit een beetje knap in de slappe was,dan wil ik daar zeker een set van hebbenHow about 17" Ronals??liever superturismo's dan die eeuwige azevs......
Moa dr is nix met de wagen die jij rijdt, alleen het stereotype wat erin rijdt. Jij hebt een van de mooiste bimmers vind ik cker met die gele verlichting ... de gepolijste rand van de azevs hebben we al meegespotengoedzo Jur!! Ze staan gewoon erg lekker!!!
Eerlijk is eerlijk, ik blijf een zwak hebben voor de 75.
Ik vind azevs in 17'' een beetje pooiervelgen onder een 75 en ja ik weet het, Ik rijd de grootste nachtmerrie dus moet eigenlijk mijn mond houden
Vandaag met Brolli21(Sander) foto's wezen schieten met beide auto's nadat we ze kort even hebben gewassen.
Jordy