PaulvdH
Full Member
Full Member

RE: Pilota75-sticker, werving belangstellenden, daksticker?

ma jan 31, 2011 20:42

Ik zeg heel erg snel bestellen bij 123sticker.nl!!!! :)
Misschien een ideetje om een SCARB achterruit sticker te maken met het logo van de club, de tekst alfa romeo en rechts het logo van alfa romeo ofzo?
Afbeelding
Lekker herkenbaar voor elkaar op de weg.
een mooie transparante kofferklep sticker lijkt me ook wel mooi, maar goed smaken verschillen... :wink:
156 1.8TS - 2004
75 2.0TS - 1989
Gehad: Giulia 1600GT Junior

BenF1
Newbie
Newbie

wo feb 02, 2011 20:13

Ook mail gestuurd.

@PaulvdH: Mooi idee. Vooral die transparante versie lijkt mij wel wat.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Pilota75-sticker, werving belangstellenden, dakstick

wo feb 02, 2011 20:16

Ik zeg heel erg snel bestellen bij 123sticker.nl!!!! :)
Misschien een ideetje om een SCARB achterruit sticker te maken met het logo van de club, de tekst alfa romeo en rechts het logo van alfa romeo ofzo?
Afbeelding
Lekker herkenbaar voor elkaar op de weg.
een mooie transparante kofferklep sticker lijkt me ook wel mooi, maar goed smaken verschillen... :wink:
voel je vrij om het bij 123sticker of een dergelijke partij te proberen, ik heb dat nog nooit gedaan en weet niet wat voor kwaliteit het oplevert, maar ga gerust je gang! Is allicht goedkoper dan wat ik nu heb, toch? Degenen die ik eventueel nog niet heb teruggemaild: dat komt nog, heb even een upc-glitch. niks aan de hand dus.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

PaulvdH
Full Member
Full Member

wo feb 02, 2011 21:14

klopt, maar gaat er ook om, denk ik, dat we allemaal dezelfde herkenbare sticker op het kontje hebben
Als we bij 123sticker een setje van 30 stickers bestellen gaat ons dat incl. verzending €1,25 / sticker kosten.
Maar dan moet wel nog de kwaliteit (lees resolutie) van de afbeelding omhoog, zoals al aangegeven.

Even los van de Pilota-sticker, heeft SCARB niet een leden (raam)sticker dat iemand weet?
156 1.8TS - 2004
75 2.0TS - 1989

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 02, 2011 21:48

kMaar dan moet wel nog de kwaliteit (lees resolutie) van de afbeelding omhoog, zoals al aangegeven.
Dat zou dan een Photoshop-wizard moeten doen. Zelf kan ik het niet (kan best Photoshoppen maar dit krijg ik niet naar druk-waardige resolutie).

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

wo feb 02, 2011 22:01

Even los van de Pilota-sticker, heeft SCARB niet een leden (raam)sticker dat iemand weet?
Zie het Klaverblaadje.

Misschien kan het laten maken van een nieuw formaat sticker via de clubwinkel? Grotere aantallen drukken de prijs.

MarcoAzzurro
Guru Duplice
Guru Duplice

wo feb 02, 2011 22:05

kMaar dan moet wel nog de kwaliteit (lees resolutie) van de afbeelding omhoog, zoals al aangegeven.
Dat zou dan een Photoshop-wizard moeten doen. Zelf kan ik het niet (kan best Photoshoppen maar dit krijg ik niet naar druk-waardige resolutie).
Een vector bestand zou beter zijn. Alfa Romeo in letters en het logo heb ik wel. Het SCARB logo word moeilijker.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 02, 2011 22:07

Een vector bestand zou beter zijn. Alfa Romeo in letters en het logo heb ik wel. Het SCARB logo word moeilijker.
De pest is nou net dat ik niet in staat ben om het clean om te zetten naar een vectorbestand. Overtrekken is bijna de enige methode maar daar heb ik het geduld niet voor.

MarcoAzzurro
Guru Duplice
Guru Duplice

wo feb 02, 2011 23:31

De pest is nou net dat ik niet in staat ben om het clean om te zetten naar een vectorbestand. Overtrekken is bijna de enige methode maar daar heb ik het geduld niet voor.
Ik wel (hoort bij m'n werk), maar het Scarb logo bevat wel erg veel detail. De rest heb ik wel als vector bestand zoals ik al zei.
Deze kun je trouwens ook gewoon gratis als Eps downloaden van brandsoftheworld.com.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 03, 2011 20:29

We zitten op 2/3 van het aantal benodigde voorbestellingen. Ondertussen heb ik mijn 'grafische elfje' maar vast eens aan het werk gezet om te proberen om het plaatje zodanig te fatsoeneren dat er zelfs een knappe daksticker van gemaakt kan worden. To be continued!

PaulvdH
Full Member
Full Member

do feb 03, 2011 20:48

Goed bezig Yuri!! ;)
156 1.8TS - 2004
75 2.0TS - 1989

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

do feb 03, 2011 21:32

Ondertussen heb ik mijn 'grafische elfje' maar vast eens aan het werk gezet om te proberen om het plaatje zodanig te fatsoeneren dat er zelfs een knappe daksticker van gemaakt kan worden. To be continued!
Gelijk een paar mooie stickers met het nummer 75 voor op de deuren, hoef ik alleen nog een potje oranje verf en een rollertje te kopen :jumping:

Oh ja en een 75 :roll:

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Terug naar “Het Forum Café”