Zo, vanavond de uitlaat bovenop (waar de breuk heel "mooi" was) heel precies aan elkaar gelast.
Vervolgens passen en... helemaal goed! Dat had ik niet durven dromen.
Dus aflassen, weer eronder hangen...
Dit alles terwijl de auto nog altijd buiten op oprijbokkies stond, bij nul graden in een restant sneeuw. Gelukkig kon ik wel binnen in de warme garage lassen.
En had ik er nog extra handen en motivatie bij ook... patje bedankt!!
Je hebt het niet over je projekten met het echte vermogen gehad hier
Och, er zit niks (meer) bij met meer vermogen dan de 540. Wel een stuk lichter.
Ik zie dat ik hier nog niet eens gepost heb dat ik de Tipo Quattro, waar ik het in de eerste post over had, ook weer gekocht heb. Dat is wel een project, ik wil een vijfdeurs Thema bouwen, met daarin een 24V Busso (de 'tamme' 3.0 uitvoering uit de Kappa, 204pk). De onderdelen heb ik intussen wel zo'n beetje bij elkaar gesprokkeld, noodzakelijke bedrading schema's voor de swap ook. Zodra ik de zolder voldoende opgeruimd heb dat ik weer werkruimte in de garage kan maken, begin ik daaraan. Bij interesse kan ik ook hier een project topic openen.
Ander project is een schattig compact 2.0 zes in lijn biturbo blokje (1GGTE, 210pk) in een '76 Toyota Carina. Zo'n auto waarvan de meesten zelfs vergeten zijn hoe ie eruit ziet. Electrisch een stuk eenvoudiger, maar mechanisch weer iets ingrijpender.
Ach, eerst maar es wat afmaken nietwaar? Heb in ieder geval een vliering in de zolder gemaakt nu, EN een bult weggegooid, want de reden dat het niet opschiet, is gebrek aan werkruimte. Er liggen veel te veel onderdelen in de garage.