Looking forward to the first pictures!By the way, I am sending the 1/24th scale Alfa 1900 Pan Americana 1954 sheet for 3 PA cars to Cartograf next week. It is for the Quattroruote diecast model.
Looking forward to the first pictures!By the way, I am sending the 1/24th scale Alfa 1900 Pan Americana 1954 sheet for 3 PA cars to Cartograf next week. It is for the Quattroruote diecast model.
AUTOart kondigt nu aan dat de derde niet wordt blauw maar groen. Uitlevering staat gepland voor het tweede kwartaal van dit jaar. Prijs: 133 euro.en na de geweldige AutoArt Giulietta Spider 1:18 (in rood en wit) nog meer 'daklozen':
70136 1/18 ALFA 1600 DUETTO SPIDER (wit) 1966
70137 1/18 ALFA 1600 DUETTO SPIDER (rood) 1966
70138 1/18 ALFA 1600 DUETTO SPIDER (blauw) 1966
May I suggest that you go back to Het Klaverblaadje #96?Erg leuke uitgaves van ABC!
Ze hebben in het verleden al een 312 gehad, maar die zag er wat anders uit. Meer als een 312 om precies te zijn. Deze nieuwe uitgave lijkt, met de lage neus en vrijwel rechtop staande grill, veel meer op een 12C/37. Nou weet ik niets over de auto waarmee Varzi in 1948 reed, dus zal ik niet beweren dat er een verkeerde type-aanduiding is gebruikt, maar het valt wel op.
De aangepaste P3 staat bij mijn weten gewoon als P3 te boek, maar dat is een detail. Erg gaaf model, leuk dat iemand zich eraan heeft gewaagd.
Die laatste auto, de nr. 143, zegt mij helemaal niets. Apart model wel met die relatief hoge achterkant en die bijzondere uitlaatconstructie. Nog nooit gezien...
Dit leek op het eerste oog een volgende doodsteek voor Togi (de serie heeft zeker modellen die meer prijs-kwaliteit te bieden hebben voor Alfa Romeo verzamelaars) in mijn ogen maar ik stel m'n mening bij...
De eerste foto's van Hachette's 6c 1750 Zagato (met mobiel gemaakt).
Beetje jammer van die doorlopende vooras. Op de 1:16 Polistil van 30 jaar geleden vind ik dat te billijken, ik had nu toch liever een paar kleine fusees gezien. Maar misschien moet deze serie toch een zekere robuustheid hebben omdat ze ook wel eens in handen van zeer jonge verzamelaars zullen komen. Ook de scharnieren van de deurtjes (op de eerste foto vaag zichtbaar) zijn uitgevoerd om niet al te zachtzinnige behandeling te kunnen doorstaan.
En de grille? Is dat een simpele print op een vlak stuk plastic? Latere foto's zullen dat uitwijzen.
Verder een leuk model en een goede keuze binnen de serie. In deze klasse is het vooroorlogse spul redelijk zeldzaam.
I may have taken up the responsibility of indexing the Klaverblaadjes, but that doesn't mean that I would know the entire content by heart.May I suggest that you go back to Het Klaverblaadje #96?