Kijk, dat is leuk, de Automotive Campus is ook een interessante locatie met oa een crashbaan bij TNO (nne, dit is geen uitnodiging .
Jammer dat ik nu net vanuit Helmond vandaan ga verhuizen maar dit kan best eens een leuk evenement worden..
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa
Dat wordt leuk, ook voor mij een thuiswedstrijd! Zie alleen nergens in de minimum leeftijd (van de auto) voor deelname staan, is dat 25 jaar voor Fehac evenementen?
Dat wordt leuk, ook voor mij een thuiswedstrijd! Zie alleen nergens in de minimum leeftijd (van de auto) voor deelname staan, is dat 25 jaar voor Fehac evenementen?
Ís inderdaad 25 jaar.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa
De event Helmond Classic Car gaat gewoon door en is zeer groot. In de binnenstad worden er verschillende landthema's georganiseerd door de rotary club, op de HTACampus komen er ook verschillende merkenclubs samen. Er zullen honderden interessante oldtimers in Helmond te zien zijn tijdens het weekend. Een ware oldtimer festival. Iets voor de SCARB?
Ik ben 2 jaar geleden naar dit evenement geweest en vond het wel de moeite waard. Lekker gevarieerd met veel oldtimers van verschillende merken maar ook een kijkje in de toekomst met bijvoorbeeld de elektrische auto's van TNO. Ik ga er dit jaar dus zeker weer naartoe. Blijkbaar was het dit jaar de bedoeling om het samen met de FEHAC nog groter op te zetten, wel jammer dat dat niet doorgaat.