Ik pb je de link wel. Ik vind het namelijk net iets te persoonlijk om direct door te linken vanaf het Alfa Romeo forum, maar niet om het te melden.Doe es een linkje als je wil?
Onboard beelden gevonden van een volgende deelnemer aan de rally. De vangrail is niet alleen de auto ingekomen, maar heeft de auto zelfs volledig gespiest!Waarschijnlijk is een stuk vangrail, de cockpit binnen gedrongen. Dat is wat ik aan de hand van de beelden heb kunnen afleiden.
denk eerder Romain Grosjean maar als ze slim zijn trekken ze Heidfeld aan... Hu ping tung vind ik naast senna ook geen topper...Op www.italiaracing.net volgen ze Kubica op de voet, rentree zal voor 2012 zijn .
De kans is niet klein dat we weer een Lotus-Renault in Zwart-goud op Pirelli's zien met 'n Senna aan't stuur...
Raikkönen zou misschien ook weer verleid kunnen worden .
Ik denk eigenlijk dat dat zou zijn tegengevallen. Ten eerste hebben ze zelf nog twee mogelijke vervangers onder contract en ten tweede wordt er gezegd dat ze het liefst een ervaren coureur hebben. Niet voor niets valt de naam van Heidfeld regelmatig.Moet d'Ambrosio nu spijt hebben dat hij bij Virgin al onder contract ligt Anders had die wel op pole gestaan om in te vallen, hoezeer we Kubica ook gaan missen
Dat zou ik ook niet erg vinden. Ok, het is geen absolute topper, maar wel een gaaf vreemd mannetje.Ik zou graag Kubica's goede maatje Liuzzi als vervanger zien.