stephen
Guru
Guru

RE: Nieuwe Squadra-Italia site is online!

do feb 10, 2011 12:48

Vind het wel een leuke site, en zal deze gaan volgen. 8)

Heb wel geen race aspiraties (ondanks dat ik een racer heb staan), blijf wel een beetje hobbymatig rondje rijden .
maar vind het wel gaaf wat iedereen doet, en de projecten en verslagen zullen me zeker aan spreken.

dus :thumbs:
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 '70
Berlina 1750 TS '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
916 spider 2.0TS
156 GTA 2002

vw spijlbus '64 variant '72 T5 2006
scarb 5082

Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do feb 10, 2011 13:34

Wat een ophef, laten we het nou niet groter maken dan het is.
Smaken verschillen inderdaad en laten we dat vooral zo houden, anders zou het maar een saaie eentonige wereld worden.
Mocht je het logo nog willen hebben in hoge resolutie (ik zie dat ie wat kartelig is geplaatst) PB me maar even je mail-adres, dan mail ik je het originele bestand.

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Nieuwe Squadra-Italia site is online!

do feb 10, 2011 13:51

Wat een ophef, laten we het nou niet groter maken dan het is.
Smaken verschillen inderdaad en laten we dat vooral zo houden, anders zou het maar een saaie eentonige wereld worden.
Mocht je het logo nog willen hebben in hoge resolutie (ik zie dat ie wat kartelig is geplaatst) PB me maar even je mail-adres, dan mail ik je het originele bestand.
Nogmaals, ik wil wel een Joomla-template maken voor de nieuwe site, gebaseerd op de vormgeving van de oude. Dan hebben we de inhoud, interactiviteit en actualiteit van de huidige site met (grotendeels) de vormgeving van de oude site. Want daar was niks mis mee en smoelde eerlijk gezegd toch net ietsjes beter dan de huidige?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member

do feb 10, 2011 13:55

Best of both worlds. Klinkt goed.
Want eens met Hilbert, er gebeurt nu in ieder geval wel wat, waar de oude site wat slapend was (understatement).

Wil, indien gewenst, ook wel helpen waar nodig/mogelijk.

Bartman
Guru
Guru

do feb 10, 2011 14:34

Art director ?? Smaken verschillen zeg ik dan maar, ik kijk nu toevallig op jouw site, maar goed...
Maar ik heb een goed idee om jullie "leed" wat te verzachten, koppel alsjeblieft de oude site weer aan squadra-italia.nl.

Wij hebben zojuist www.squadra-italia.eu geregistreerd voor Squadra Italia liefhebbers en gebruikers van een active site, waar de afgelopen 3 dagen al meer gebeurd is als afgelopen 2 jaar.
Gelukkig is 95% van de rijders zeer positief over de nieuwe site en opzet, daar doen we het voor!
Zeer veel zin in het nieuwe seizoen!
Twee verschillende sites voor dezelfde raceklasse moeten we niet willen, lijkt mij.

Kunnen we niet zoals al is geopperd een 'best of both worlds' realiseren?
De neus van mijn Squadra is al jáááren oranje! ;)

Leuk racen met je Alfaatje? Squadra Italia!

www.squadra-italia.nl

Hilbert
Full Member
Full Member

do feb 10, 2011 15:34

@ Geert, dank je eps logo van Squadra Italia zou super zijn. Mag naar hilbert@squadra-italia.eu
@ Pieter, template is prima, maar zo wit als het eerst was willen we niet, want dat is niet onze smaak. Ben zelf ook met een nieuwe template bezig.
@ Bartman, met je eens 1 site is voldoende. We een 2e domeinnaam gedaan ivm makkelijker beheer voor mij.
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

do feb 10, 2011 17:45

@ Pieter, template is prima, maar zo wit als het eerst was willen we niet, want dat is niet onze smaak. Ben zelf ook met een nieuwe template bezig.
Wit was wel mijn insteek. Maar als je zelf ook al bezig bent, lijkt het mij niet nodig om ook aan de slag te gaan?
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Joke155

do feb 10, 2011 20:02

Gelukkig kunnen we op het circuit beter met elkaar door de bocht :wink:
( stukje tekst uit tekst S.I )

De rijders hebben ook een sterke onderlinge band en dat maakt het racen des te beter
(Stukje tekst uit DNRT (S.I)

Dit zijn 2 regels die o.a. indruk op mij ( en ik weet ook andere mensen) maakte toen ik mij voor het eerst ging verdiepen in de Squadra Itaia.
Ik ga er daarom ook van uit dat we er naar ieders tevredenheid uit komen .

Sorry als we mensen voor de benen hebben geschopt We hebben eerlijk gezegd in 2010 een aantal keer ergens voor gemailed en om dingen gevraagd aan de mensen die de zorg voor deze site hadden. Er kwam of helemaal geen antwoord, of antwoord maar er gebeurde niets.
Daar begrepen we uit dat er in 2011 behoefte was aan mensen die er wel de tijd in konden steken, vooral voor het plezier wat iedereen er in zou kunnen vinden . Dit was niet bedoeldt om mensen te laten denken dat ze het niet goed deden. Ze hadden er in iedergeval ook tijd en liefde in gestoken . We hadden niet verwacht dat het zoals nu blijkt WEL zo leefde ,en dat kwam door de stilte die de site altijd uitstraalde :?

Ik moet zeggen dat we als S.I trots mogen zijn op zo'n leuke groep mensen bij elkaar en laten we er vooral voor waken dat we elkaars inzet vooral respecteren en waarderen..

De site zal in iedergeval wat veranderingen krijgen :wink:

joke

A-Repair
Full Member
Full Member

do feb 10, 2011 21:03

Joke, gewoon doorgaan. Ziet er best uit. Groeten, Arie
25 uur per dag/8 dagen per week Alfa's.
www.a-repair.nl

christiaan
Member
Member

do feb 10, 2011 22:49

Die site is top , veel beter dan het was , stijlvoller , levendiger en van deze tijd. zo makkelijk om allemaal dingen te roepen achteraf.
je moet gewoon nog meer gas geven.

MikeB
Newbie
Newbie

do feb 10, 2011 23:11

site is echt veel beter zoooo

heb me al aangemeld :D
Alfa Romeo 155 2.0 Evo-R Turbo
www.scuderia-hscorse.nl

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

vr feb 11, 2011 05:20

@Joke, @Hilbert: waardering voor jullie initiatief en werk, ik weet hoeveel tijd het kost om zo'n Joomla-site op te zetten en te vullen. Negatieve energie is helemaal niks. Ik weet wat het is als je je ziel en zaligheid in de bouw van iets hebt gestoken en het wordt punbliekelijk afgebrand. En nu maak ik mij er ook een beetje aan schuldig... Dat er niks gedaan is met jullie vragen vind ik niet zo handig. Maar ik vind het ook nog steeds jammer dat de oude huisstijl overboord gegooid is. Het schortte misschien aan de uitwerking, maar het smoelde wel goed.

Ik stuur jullie nog een pbtje om de lucht te klaren en wat tips en ideetjes. Ik ben beroepsmatig bezig met websites, vind het dus moeilijk om die voor mij te houden ;)
Eat My Rust Racing

Alfa Nord
Guru
Guru

za feb 12, 2011 20:09

Mooie site Hilbert en Joke, helemaal top! Ik zie dat er hier en daar al wat aangepast is, is nu makkelijker leesbaar, banner is geupgrade, klassement 2010 is toegevoegd enz. Helemaal goed.

Richard

JP6
Member
Member

ma feb 14, 2011 19:35

Hilbert en Joke goed gedaan. Ziet er goed uit hoor.
Ik vind een actieve site en dito beheerders top. Dit spreekt naar mijn mening meer mensen aan en trekt wellicht nieuwe deelnemers aan.
De oude bestaande site was lang niet up to date.
.nl of .eu maakt mij niet uit.

Houden zo.

grt Jon
drive classic cars http://www.auto-gt.nl

GTV6 3.1

3.2 V6 made in Germany

Terug naar “Racen - Algemeen”