kroehlur

RE: Imola: Ferrari on his way back?

do aug 04, 2005 13:30

Afbeelding

.......tsja.....stelletje zonnebrillendragende, Eros Ramazotti luisterende, bartscherende, spaghettivretende, narcisistische, moederrokhangende homo's...... :roll:

vind ik wel kewl zo......

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 04, 2005 14:35

:blue_lol: Gaat lekker zo jongens !

duke
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Imola: Ferrari on his way back?

do aug 04, 2005 16:42

Als Ferrarri en bridestone wat meer hadden door ontwikkelt was meine schumi weer WK geweest hoor.
Als Senna niet verongelukt was, dan zou hij 9 keer WK geworden zijn. Voor mij is Senna de grote man. Hij hield het F1 circus samen. Fantastisch sympathieke kerel. Schumi zal vlug vergeten zijn, maar bij velen zit Senna nog fris in het hoofd. Voor velen is ook Senna de beste F1 piloot ooit.

Het is hier al vaker gezegd, maar F1 is niet meer wat het geweest is. Spanning is ver te zoeken, alles draait daar om geld, de piloten krijg je niet meer te zien, een kaartje kost een klein fortuin, een fritje in Francorshamps kost in een F1 weekend makkelijk 5 euro, de piloot wordt zoveel mogelijk uitgeschakeld door elektronische nest.

Ik ben dus ook geen F1 liefhebber en zeker geen Schumi liefhebber.
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 04, 2005 16:51

Bert soms lul je zo slap... het is allemaal wel even wat anders dan vroeger hoor... ....
Vroeger, toen was autoracen gevaarlijk, en seks veilig. :wink:

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 04, 2005 17:00

Bert soms lul je zo slap... het is allemaal wel even wat anders dan vroeger hoor... ....
Vroeger, toen was autoracen gevaarlijk, en seks veilig. :wink:
:jumping:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 04, 2005 17:12

..de mannen van staal en de boten van hout...

:^o

jolinos

do aug 04, 2005 17:46

Duke, als Senna niet was verongelukt was ie al lang vergeten ondanks dat het een goede coureur was want alleen de doden worden geeerd en niet vergeten.

Maar toen Schumacher meer 1994 in beeld kwam was senna ook niet veel meer, geloof dat ie in 3A 4 wedstrijden die hij in 1994 heeft gereden ook niet echt heeft gescoort en schumacher toen wel, hij werd nog verslagen Gp brazillie door schumacher en kan me zijn ageresieve gedrag ook nog goed herrinderen van senna dus zo geweldig sportief was ie ook niet altijd.

Maar zoals altijd over de doden is altijd lof wat niet altijd terecht is.

Giulia555

do aug 04, 2005 18:30

Als Ferrarri en bridestone wat meer hadden door ontwikkelt was meine schumi weer WK geweest hoor.
de piloot wordt zoveel mogelijk uitgeschakeld door elektronische nest.

Zucht weer zo'n kul opmerking....Als je je er echt eens in verdiept zou je beter weten...Stap maar eens in... na paar honderd meter lig je naast de baan...geloof me...

duke
Advanced Member
Advanced Member

do aug 04, 2005 18:40

de piloot wordt zoveel mogelijk uitgeschakeld door elektronische nest.

Zucht weer zo'n kul opmerking....Als je je er echt eens in verdiept zou je beter weten...Stap maar eens in... na paar honderd meter lig je naast de baan...geloof me...
Is het dan niet zo dat hij zo veel mogelijk wordt uitgeschakeld? Waarom automatische versnellingsbak? Waarom tractiecontrole? Waarom communicatie met de pits?
Ik beweer helemaal niet dat het een lachtertje is, maar er zijn autosporten waar ze harder moeten werken. Denk maar aan Rally.

duke
Advanced Member
Advanced Member

do aug 04, 2005 18:52

Duke, als Senna niet was verongelukt was ie al lang vergeten ondanks dat het een goede coureur was want alleen de doden worden geeerd en niet vergeten.

Iedereen kent toch ook Juan Manuel Fangio? Die is ook 5 keer wereldkampioen. De mens is sinds 1995 dood, maar vele jaren daarvoor was hij al een held.
Afbeelding

Nog zo'n held: Sterling Moss.
Afbeelding

50 jaar geleden, dat waren nog tijden voor de F1.

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 04, 2005 19:10

Ik heb zo`n flauw vermoeden dat deze topic uit de hand gaat lopen. :biggrin: :whistle:

duke
Advanced Member
Advanced Member

do aug 04, 2005 19:18

Bwa helemaal niet :lol: Gewoon lekker discussieren.

Maar ik ben er zeker van dat als het van de constructeurs afhangt, de piloten zelfs niet meer mogen meedoen. Een aantal jaar geleden hebben ze al een F1 auto zonder piloot over het circuit laten razen. Volledig automatisch. Maar ja, als ze zo blijven voortdoen schiet er helemaal niks meer van over.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do aug 04, 2005 19:44

.......tsja.....stelletje zonnebrillendragende, Eros Ramazotti luisterende, bartscherende, spaghettivretende, narcisistische, moederrokhangende homo's...... :roll:

vind ik wel kewl zo......

Zeg gaat het een beetje :evil:
Als je nu ook nog een foto van jezelf hier plaatst :!:

jolinos

vr aug 05, 2005 06:57

Ach ieder zijn mening uiteraard ik blijf bij mijn standpunt voor mij is nu discussie over en uit.

Want je kan geen coureurs van 50 jaar geleden vergelijken met die van de laatste 20 jaar

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

vr aug 05, 2005 09:01

Schumacher is wellicht de beste rijder van de laatste twintig jaar of kan in ieder geval tot
de beteren worden beschouwd maar is een controversieel figuur. (Hill/Villeneuve)

Ik beschouw Prost als de beste rijder van de laatste 20-25 jaar. De enige methode om
rijderscapaciteiten onderling te beoordelen, is hen in dezelfde auto de baan op te sturen.
Een coureur kan beter zijn maar je weet eigenlijk nog niet of we echt te maken hebben met top, goed of middelmatig. Een WK winnaar is minimaal goed.

Geen rijder heeft zulke sterke teamgenoten gekend als Alain Prost. Teamgenoten als Arnoux, Lauda, Rosberg, Senna, Mansell, Alesi. Prost was vaak sneller en supremo.

Voor Fangio heb ik niets meer als groot respect. Met name omdat Fangio altijd een gentleman is geweest.
Naast Fangio ook zeer grote bewondering voor Rudi Uhlenhaut en Taruffi.

Terug naar “Het Forum Café”