Om van de herrie maar te zwijgenDat onthoofden had een reden.......Omdat het blok onafgedekt of in elk geval nauwelijks afgedekt was verging je van de stank en hitte in het ding.Die Alfa 40-60 HP Ricotti uit 1914 was zijn tijd echt enorm ver vooruit. (Pas meer dan 70 jaar later kreeg hij navolging in de vorm van Espaces, Voyagers etc.) Jammer dat zo'n icoon al na een jaar werd onthoofd om er een Spider van te maken, en rood gespoten. En dan wordt-ie nu ook nog eens matzwart gerollerd...
Verplaatsen naar het tjoening topic?
Om dan vervolgens ook maar van de stroomlijn te zwijgen (na het verwijderen van het dak)...Om van de herrie maar te zwijgenDat onthoofden had een reden.......Omdat het blok onafgedekt of in elk geval nauwelijks afgedekt was verging je van de stank en hitte in het ding.Die Alfa 40-60 HP Ricotti uit 1914 was zijn tijd echt enorm ver vooruit. (Pas meer dan 70 jaar later kreeg hij navolging in de vorm van Espaces, Voyagers etc.) Jammer dat zo'n icoon al na een jaar werd onthoofd om er een Spider van te maken, en rood gespoten. En dan wordt-ie nu ook nog eens matzwart gerollerd...
Verplaatsen naar het tjoening topic?
De stroomlijn was juist goed toch? Ik meen dat hij (even uit m'n hoofd gezegd) 19 km/uur sneller reed dan de standaard 40-60 HP. Het scheelde in ieder geval behoorlijk.Om dan vervolgens ook maar van de stroomlijn te zwijgen...Om van de herrie maar te zwijgenDat onthoofden had een reden.......Omdat het blok onafgedekt of in elk geval nauwelijks afgedekt was verging je van de stank en hitte in het ding.
Koen
It looks wonderfulMay I ?
Ziet er echt schitterend uit!
Ik zie hem al helemaal voor me met een serie 1900's erop. Maar ja, vrachtwagen en aanhanger zullen samen als kit ongetwijfeld al 300+ euro kosten, Gila kennende...