Als Senna niet verongelukt was, dan zou hij 9 keer WK geworden zijn. Voor mij is Senna de grote man. Hij hield het F1 circus samen. Fantastisch sympathieke kerel. Schumi zal vlug vergeten zijn, maar bij velen zit Senna nog fris in het hoofd. Voor velen is ook Senna de beste F1 piloot ooit.Als Ferrarri en bridestone wat meer hadden door ontwikkelt was meine schumi weer WK geweest hoor.
Vroeger, toen was autoracen gevaarlijk, en seks veilig.Bert soms lul je zo slap... het is allemaal wel even wat anders dan vroeger hoor... ....
Vroeger, toen was autoracen gevaarlijk, en seks veilig.Bert soms lul je zo slap... het is allemaal wel even wat anders dan vroeger hoor... ....
de piloot wordt zoveel mogelijk uitgeschakeld door elektronische nest.Als Ferrarri en bridestone wat meer hadden door ontwikkelt was meine schumi weer WK geweest hoor.
Is het dan niet zo dat hij zo veel mogelijk wordt uitgeschakeld? Waarom automatische versnellingsbak? Waarom tractiecontrole? Waarom communicatie met de pits?de piloot wordt zoveel mogelijk uitgeschakeld door elektronische nest.Als Ferrarri en bridestone wat meer hadden door ontwikkelt was meine schumi weer WK geweest hoor.
Zucht weer zo'n kul opmerking....Als je je er echt eens in verdiept zou je beter weten...Stap maar eens in... na paar honderd meter lig je naast de baan...geloof me...
Duke, als Senna niet was verongelukt was ie al lang vergeten ondanks dat het een goede coureur was want alleen de doden worden geeerd en niet vergeten.
.......tsja.....stelletje zonnebrillendragende, Eros Ramazotti luisterende, bartscherende, spaghettivretende, narcisistische, moederrokhangende homo's......
vind ik wel kewl zo......