Ja was ik check eigen projectvolgens mij ben ik gespot vandaag..
auto stond op de parkeerplaats op het werk en er kwam een vw t5 aangereden van een bedrijf en die man heeft even rustig om mn 75 staan kijken om vervolgens weer verder te rijden.
Ja was ik check eigen projectvolgens mij ben ik gespot vandaag..
auto stond op de parkeerplaats op het werk en er kwam een vw t5 aangereden van een bedrijf en die man heeft even rustig om mn 75 staan kijken om vervolgens weer verder te rijden.
Ik dacht een reguliere auto te hebben gekocht maar 155 zie je idd ook niet veel meer en is dus ook wel een "spot"Vanochtend in m'n garage in Amsterdam
*foto*
geeneen alfa zie je veel heb ik het idee...Ik dacht een reguliere auto te hebben gekocht maar 155 zie je idd ook niet veel meer en is dus ook wel een "spot"
155 kom je in Amsterdam zuid niet veel tegen..geeneen alfa zie je veel heb ik het idee...Ik dacht een reguliere auto te hebben gekocht maar 155 zie je idd ook niet veel meer en is dus ook wel een "spot"
je ziet wel veel alfa's maar nooit veel van hetzelfde type..
alleen als ze net nieuw zijn...
het is een bijzonder merk gewoon.en dat weten we allemaal al geloof ik....
ciao,
wouter
Blu Nordhet is inderdaad een bijzondere kleur...blufrancia??
meeste zijn rood en bordeauxrood
ciao,
wouter
Veendam waarschijnlijk...Vandaag N33 tussen Steendam en Noordbroek omstreeks 13:30 een zwarte 33 SW
Was volgens mij net voorbij Veendam, maar in elk geval N33 een zwarte SW met zwarte velgen als ik in flits goed gezien heb, kwam je een Bordeaux rode 33 type3 tegen als goed is.Veendam waarschijnlijk...
Wooow hoe krijg je dat voor elkaar?Gisterochtend een 166 V6 2L Turbo in bordeaux rood geloof ik?!?! Reed richting hardenberg vanaf Rijssen. Ik reed in een Porsche 356, wit met beige dak.....