Teruggaan? Tja, ik weet niet waar je voor hebt betaald. De sporing voor en achter is keurig gesteld, dus feitelijk is de auto uitgelijnd. Maar een beetje professionele uitlijner zou denk ik toch liever camber en caster ook even netjes gemaakt hebben in overleg met de klant, of vergis ik me? (Ik lijn zelf uit, dus ik zou niet weten hoe het er bij de uitlijner aan toe gaat ).
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?
Gelukkig zijn de termen camber en caster aardig ingeburgerd, sterker nog, niemand gebruikt eigenlijk wielvlucht en naloop, dus als je met dit rapport teruggaat en die 2 woorden laat vallen zullen ze je wel begrijpen denk ik. Dan moet je alleen nog uitvogelen hoe veel camber je wilt, zowel voor als achter. Caster links en rechts gelijkstellen, en dan waarschijnlijk naar de hogere waarde van de 2.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?