Ik had echt verwacht dat die PU-Kit wel zou houden...Kerel, jij moet echt een serieuzer soort kit gaan kopen voor die covers!
Trouwens. Jurian reed 160, zou dat ermee te maken hebben?
Ik had echt verwacht dat die PU-Kit wel zou houden...Kerel, jij moet echt een serieuzer soort kit gaan kopen voor die covers!
vast niet ... ..Ik had echt verwacht dat die PU-Kit wel zou houden...Kerel, jij moet echt een serieuzer soort kit gaan kopen voor die covers!
Trouwens. Jurian reed 160, zou dat ermee te maken hebben?
Volgens mij zit ie met de dopjes alleen op de plek, en houd de kit, ook fabrieksaf, de kap op z'n plekKan je niet aan de originele bevestigingsdopjes komen dan?
Als je wil, kan ik daar wel e.o.a. bestelnummer voor achterhalen. (heb hier nog wel een zakje met alfa/ fiat sticker)
Als de dopjes goed zijn (stalen deel niet verrot en zo) blijven ze prima op hun plek, ook zonder kit.Volgens mij zit ie met de dopjes alleen op de plek, en houd de kit, ook fabrieksaf, de kap op z'n plekKan je niet aan de originele bevestigingsdopjes komen dan?
Als je wil, kan ik daar wel e.o.a. bestelnummer voor achterhalen. (heb hier nog wel een zakje met alfa/ fiat sticker)
Oke, dan. Ik ga nu mijn ''volgende'' kap ophalen en zaterdag spuiten en monteren. Nieuwe kans!Als de dopjes goed zijn (stalen deel niet verrot en zo) blijven ze prima op hun plek, ook zonder kit.Volgens mij zit ie met de dopjes alleen op de plek, en houd de kit, ook fabrieksaf, de kap op z'n plekKan je niet aan de originele bevestigingsdopjes komen dan?
(Althans bij de TS van mijn zus alweer een jaar of 5)
Gevalletje van wat werk aan de paravan? Als daar een gaatje zit krijg je bij overvloedig hemelwater natte voeten in de auto.Het kapje heeft 400 kilometer overleefd vandaag, de voorruit (vermoedelijk) niet. Serieuze waterlekkage in de auto. Het giet naar binnen, dus dat word morgenavond kijken of het te dichten is.
...of wordt het dweilen met de kraan open.....?
Idd. Mijn vorige 75 had dat. Maar dan komt het water in het midden langs de kachel naar beneden. En in dit geval heb ik links en rechts water in de hoeken, langs het dashboard. En ligt er achter het dashboard water op de kitlaag.Gevalletje van wat werk aan de paravan? Als daar een gaatje zit krijg je bij overvloedig hemelwater natte voeten in de auto.Het kapje heeft 400 kilometer overleefd vandaag, de voorruit (vermoedelijk) niet. Serieuze waterlekkage in de auto. Het giet naar binnen, dus dat word morgenavond kijken of het te dichten is.
...of wordt het dweilen met de kraan open.....?
Suc6,grtz,fRank
Alles is te koopHet zit ook niet mee he... Dat dat motortje soepel loopt, had ik laatst al gemerkt. Eigenlijk ben ik daar best wel een bietje jaloers op...