za jan 22, 2011 18:08
kleine update:
het tafelproejct was al een tussendoor project en dan komt er nog een projectje tussendoor, de lift....
deze vd week opgehaald en vandaag even geschuurd en in de 1ste laag hammerite gezet...
maar toen ik daar mee klaar was verder gegaan met de tafel...
o.a. begin gemaakt met carter de ontvetten (en daar zat dus echt no geen vieze zwarte massa oliedrap in, ondanks een spuitbus remmenreiniger en 2 weken uitlekken...
het eerste koppie leeg getrokken en schoongemaakt, 1 nok van een nokkenas heeft een kleine beschadiging maar eigenlijk heeft de distributiebreuk weinig gevolgen voor dit blok gehad....
heb wat onderdelen even snel staan schoonborstelen om de keuze te maken wat ik allemaal ga spuiten en wat ik ga polysten...

en
en waar nog de olie uitdruipt en het blokkie zelf nog wacht op een stralingsbeurtje, zitten we toch aardig op schem....
we gaan gewoon lekker door, alleen lijkt het wel of ik weer steeds minder tijd voor mijn projectje heb...
(maar als het te lang blijft liggen neem ik er gewoon een dag vrij voor)
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S