Die scheurtjes zie je overal waar té veel mensen té dicht op elkaar gepakt zitten in stressy situaties> mensen zijn nl net ratten, die bijten mekaar ook dood als er teveel op een plek zitten... Verhuizen naar t platteland is t beste wat je kunt doen tegen stress geloof me, ik woon er.......Onze zogenaamde hoogstaande sociale maatschappij heeft slecht een flinterdun schilletje beschaving.
De scheuren zie je nu op de snelwegen.
Ja, op het platteland zitten we echt te wachten op een Cereal killerDie scheurtjes zie je overal waar té veel mensen té dicht op elkaar gepakt zitten in stressy situaties> mensen zijn nl net ratten, die bijten mekaar ook dood als er teveel op een plek zitten... Verhuizen naar t platteland is t beste wat je kunt doen tegen stress geloof me, ik woon er.......Onze zogenaamde hoogstaande sociale maatschappij heeft slecht een flinterdun schilletje beschaving.
Grtz,fRank
En als dat vol is?Die scheurtjes zie je overal waar té veel mensen té dicht op elkaar gepakt zitten in stressy situaties> mensen zijn nl net ratten, die bijten mekaar ook dood als er teveel op een plek zitten... Verhuizen naar t platteland is t beste wat je kunt doen tegen stress geloof me, ik woon er.......Onze zogenaamde hoogstaande sociale maatschappij heeft slecht een flinterdun schilletje beschaving.
Grtz,fRank
Koewacht raakt nooit vol, daar wil een normaal mens nog niet dood gevonden worden.......En als dat vol is?Die scheurtjes zie je overal waar té veel mensen té dicht op elkaar gepakt zitten in stressy situaties> mensen zijn nl net ratten, die bijten mekaar ook dood als er teveel op een plek zitten... Verhuizen naar t platteland is t beste wat je kunt doen tegen stress geloof me, ik woon er.......Onze zogenaamde hoogstaande sociale maatschappij heeft slecht een flinterdun schilletje beschaving.
Grtz,fRank
Btw, weet waar Koewacht ligt, heb van de week ook topic bij 1-vandaag over de W'scheldetunnel gezien, Niet op deze manier proberen dat eiland vol te krijgen zodat ie sneller is afbetaald!!
Conrnflake-moordenaar?
Ja, op het platteland zitten we echt te wachten op een Cereal killer
Gelukkig zit ik niet zo in de auto. Kwestie van beter plannen en tijdig vertrekken. Ben ik verlaat, jammer dan. En na een tegenvallende dag fleurt het geluid van mijn TS mijn juist op. Het geluid van de vrijheid...En het wordt echt niet beter. Ken je het spel "lemmingen" nog? Als er teveel zijn, dan vernietigen ze elkaar.
Het is te druk op de weg. Je hebt het druk op je werk, je moet op tijd zijn voor een afspraak of bent gewoon gefrustreerd na de zoveelste tegenvaller.
Iedereen zit wel eens in zo'n situatie.
Dan is die ... die maar links blijft rijden net even teveel. Wat doet die gast zo dicht op mijn bumper? Probeert ie mij op te jagen, terwijl ik al opgefokt ben?
Ik zal hem even een lesje leren. ikke ikke ikke...
Onze zogenaamde hoogstaande sociale maatschappij heeft slecht een flinterdun schilletje beschaving.
amerikaans rijden dus, keep your lane...Toch probeer ik dat in de ochtend spits ook vaak en moet zeggen dat veel mensen dat ook doen.Dat 'zigzaggend rijgedrag' werkt niet tijdens grote(re) verkeersdrukte. Op het moment dat jij naar rechts duikt rijdt diegene die achter je zit het gaatje dicht en neemt jouw plekje in beslag met de doelstelling deze niet af te staan. Dat leidt tot frustratie. Ik blijf dan ook op één baan rijden en ga met de stroom mee. Dat werkt het beste aldus mijn eigen ervaring.Dus ga ik steeds naar rechts, niet om in te halen (had geen nut met de drukte) en dan weer naar links wanneer de vrachtwagen voor mij dichter bij komt.
Het rijdt zo relaxed, niemand hoeft op elkaars bumper te gaan zitten. Je houdt gewoon dezelfde snelheid aan als de linkerbaan. Vaak laat de auto die eerst achter je reed je er gewoon weer tussen.
En als er iets afgeremd word dan is dat met het gaspedaal loslaten op te vangen. Veel mensen snappen dit, die enkele voordringer verpest vaak de ochtend spits en brengt onnodig gevaar en veel onrust.
Dus jij houdt van eikels?feit is dat de meeste mensen eikels zijn in het verkeer ..... met een beetje verstand en naastenliefde