Goedendag,
Ben nieuw op deze site, kan me nog niet echt voorstellen met auto wat heb er nog geen, wordt aan gewerkt.
Ik heb in de USA een spider gezien die er wel leuk uitzien, ook de specs. Nu ken ik zelf geen alfa'isten om info van te vragen vandaar dit topic. Heb natuurlijk wel veel gelezen op het forum.
Was benieuwd of al die aanpassingen aan de auto wel ten goede komen van de auto, sportief vind ik wel leuk maar bij helft van de aanpassingen heb ik geen idee wat het inhoud.
En heeft iemand al eens een auto zelf uit amerika gehaald?
De spider die ik heb gezien :
Specs:
1977 Alfa Romeo Spider with SPICA Injection System
· Engine and gearbox rebuild and tuned by Santo ($5500), Euro cams, 10.4 high compression pistons
· Lightened flywheel
· Power Stack Air Filter
· 130L/h @3bar (44psi) inline fuel pump (for future turbo and supercharger applications)
· Polyurethane bushings
· Bilstein shocks
· Centerline Alfa sport springs (ST Suspension), cut down additional 1”
· Goodrich stainless steel braided brake lines, with ATE Super Blue racing brake fluid
· Sparco steering wheel, hub and shifter knob
· Autopower roll bar
· Sparco 4-point 2” seatbelts
· Aftermarket “Sparco replica” racing seats
· Hella H4 head lights
· Light weight Enkei J10 16”x7” wheels, with grippy BFGoodridge Gforce 205-16-50 tires
· Aftermarket race muffler
Note; Comes with the majority of the original parts, including smog pump assembly, and original Turbina wheels with good tires and radio/CD player. And a custom build supercharger kit with intercooler. Various Alfa collectable literature and manual.