![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Heb 2 mooie schaalmodellen gehad
De 159 SW safety car
en de Guila sprint GTA :d
en ook nog booskijkers voor op de 33
36...?zoooooo , dit oude topic even afstoffen en mezelf feliciteren....![]()
![]()
![]()
![]()
36 jaar alweer...
Alaaaaf....zoooooo , dit oude topic even afstoffen en mezelf feliciteren....![]()
![]()
![]()
![]()
36 jaar alweer...
Daar heb je een lekkere auto aan, ik heb nooit begrepen waarom hij de 164 heeft weggedaan.Ps: Ik heb de oude 164 TS van je broer, mezelf kado gedaan.... volgende week ophalen bij de Grood![]()
Ja was echt een topauto! Ik maar denken dat t stroomverbruik toen aan t dynamo lagDaar heb je een lekkere auto aan, ik heb nooit begrepen waarom hij de 164 heeft weggedaan.Ps: Ik heb de oude 164 TS van je broer, mezelf kado gedaan.... volgende week ophalen bij de Grood![]()
Is daarvoor van Bertil geweest. Mooie velgen, fraai leah, met wat liefde weer perfect te maken.
Let wel op! De stoelverwarming is om het contactslot heen aangesloten. Niet uitzetten = duwen.![]()
Patrick.
Toen een nieuwe accu en dynamo niet hielp ben ik toch verder gaan zoeken.Ja was echt een topauto! Ik maar denken dat t stroomverbruik toen aan t dynamo lagDaar heb je een lekkere auto aan, ik heb nooit begrepen waarom hij de 164 heeft weggedaan.Ps: Ik heb de oude 164 TS van je broer, mezelf kado gedaan.... volgende week ophalen bij de Grood![]()
Is daarvoor van Bertil geweest. Mooie velgen, fraai leah, met wat liefde weer perfect te maken.
Let wel op! De stoelverwarming is om het contactslot heen aangesloten. Niet uitzetten = duwen.![]()
Patrick.![]()
Daarom was m'n grijze supertje, waar een nieuwe hulpkoppelingscilinder (3 x woordwaarde) moet worden gemonteerd nog niet klaar.......!Met de APK hoefde alleen de 2 rubbers van de achterste spoorstangen vervangen te worden, die zijn inmiddels al vervangen door Rene, met PU bussen![]()
Prioriteiten stellen heet dat....Daarom was m'n grijze supertje, waar een nieuwe hulpkoppelingscilinder (3 x woordwaarde) moet worden gemonteerd nog niet klaar.......!Met de APK hoefde alleen de 2 rubbers van de achterste spoorstangen vervangen te worden, die zijn inmiddels al vervangen door Rene, met PU bussen![]()
En bedankt hé!![]()
![]()
![]()
Patrick.