Ik was vrijdag de 10e jarig
Heb 2 mooie schaalmodellen gehad
De 159 SW safety car
en de Guila sprint GTA :d
en ook nog booskijkers voor op de 33
36...?zoooooo , dit oude topic even afstoffen en mezelf feliciteren....
36 jaar alweer...
Alaaaaf....zoooooo , dit oude topic even afstoffen en mezelf feliciteren....
36 jaar alweer...
Daar heb je een lekkere auto aan, ik heb nooit begrepen waarom hij de 164 heeft weggedaan.Ps: Ik heb de oude 164 TS van je broer, mezelf kado gedaan.... volgende week ophalen bij de Grood
Ja was echt een topauto! Ik maar denken dat t stroomverbruik toen aan t dynamo lagDaar heb je een lekkere auto aan, ik heb nooit begrepen waarom hij de 164 heeft weggedaan.Ps: Ik heb de oude 164 TS van je broer, mezelf kado gedaan.... volgende week ophalen bij de Grood
Is daarvoor van Bertil geweest. Mooie velgen, fraai leah, met wat liefde weer perfect te maken.
Let wel op! De stoelverwarming is om het contactslot heen aangesloten. Niet uitzetten = duwen.
Patrick.
Toen een nieuwe accu en dynamo niet hielp ben ik toch verder gaan zoeken.Ja was echt een topauto! Ik maar denken dat t stroomverbruik toen aan t dynamo lagDaar heb je een lekkere auto aan, ik heb nooit begrepen waarom hij de 164 heeft weggedaan.Ps: Ik heb de oude 164 TS van je broer, mezelf kado gedaan.... volgende week ophalen bij de Grood
Is daarvoor van Bertil geweest. Mooie velgen, fraai leah, met wat liefde weer perfect te maken.
Let wel op! De stoelverwarming is om het contactslot heen aangesloten. Niet uitzetten = duwen.
Patrick.
Daarom was m'n grijze supertje, waar een nieuwe hulpkoppelingscilinder (3 x woordwaarde) moet worden gemonteerd nog niet klaar.......!Met de APK hoefde alleen de 2 rubbers van de achterste spoorstangen vervangen te worden, die zijn inmiddels al vervangen door Rene, met PU bussen
Prioriteiten stellen heet dat....Daarom was m'n grijze supertje, waar een nieuwe hulpkoppelingscilinder (3 x woordwaarde) moet worden gemonteerd nog niet klaar.......!Met de APK hoefde alleen de 2 rubbers van de achterste spoorstangen vervangen te worden, die zijn inmiddels al vervangen door Rene, met PU bussen
En bedankt hé!
Patrick.