Zullen hoogstwaarschijnlijk aan de wilde rit hebben meegedaan met het eindpunt net achter Apeldoorn.
Alles richting het Westen gaat rechtstreeks de A1 op, dus die zijn ook langs Hoevelaken gekomen, denk ik maar zo.....
Rond de klok van 4 bij knooppunt Hoevelaken op de A1 een wit/beige Alfetta eerste serie[/quote]Die van jan(1300) was niet wit,maar beige.
nee ik was het niet, kon vandaag niet rijden. Morgen maar weer.Rond de klok van 4 bij knooppunt Hoevelaken op de A1 een wit/beige Alfetta eerste serie en niet veel later een zilvergrijze Sei
Bij de Alfetta moest ik meteen denken aan de witte die pas door jan verkocht is hier op het forum...
Op de A1? Jullie haalden me in in de 156 SW?Zojuist rond 1500 uur een witte 90. Vriendelijk gegroet
Gisteren om 8.30 op de A29 t.h.v. Barendrecht ri Rotterdam een donkerpaarse 155, zag er uit als nieuw, RG in het kenteken.
Die paarse die ík zag, had ook "RG" in het kenteken, en wel als éérste. Zat een oudere (lees : grijze...) man achter het stuur.Vanmorgen op de A1 ri. A'foort, ter hoogte van Muiden een paarse 155 1.6 TS, zag er toch heel strak uit !
Daar is eens een topic om gesloten, lees pg. 1 van dit topic evenMensen die op google street view nog aparte alfa's spotten?
laatst reed ik door de Leemkuil (rond de 12) in Munstergeleen waar ik een aantal autos zag staan. Naderhand op streetview nog eens gekeken en hier was toch echt sprake van een alfa buurt