Maar ze drinkt wel corona?? En alfa bier laat ze staan? Enig idee waar corona vandaan komt en wat het in die regio voor bier is?? Dan drin kje net zo lief Alfa. Al valt om smaak niet te twisten natuurlijk
Doe mij ook maar liever grolsch
Nou, stuur ze maar op. Hier kunnen we dat niet krijgen en ben nu wel benieuwd hoe het smaakt.Gisteren in de Appie dacht ik: "Laat ik eens gek doen en drie halve liters Alfa bier kopen".
Thuis voor de buis schonk ik het koele bier in een glas met de juiste schuimkraag.
Hmmmmm.... de eerste slok beviel mij niet. Hè, de tweede nog minder.
Ok, zak taco chips erbij. Goed mengen...
Brrrr nog niet lekker.
Mijn vrouw gaf het meteen op bij de eerste slok en ging over op Corona.
Na nog twee slokken heb ik het maar door de gootsteen gegooid.
Ligt het aan mij en heb ik geen smaak?
of....
In ieder geval, voor de echte liefhebber, twee halve liters ALFA bier, gratis op te halen in Amsterdam.
What the Hell, ik stuur het nog gratis op ook voor de eerste die reageert*
Nog sterker, als een zekere MvdG te Hilversum of een Mokumer als eerste reageert kom ik het nog persoonlijk brengen ook.
* Svp alleen hier reageren en niet pb-en.
We hebben een winnaar....Nou, stuur ze maar op. Hier kunnen we dat niet krijgen en ben nu wel benieuwd hoe het smaakt.
Ik ben een Stella drinker en als we in Frankrijk zijn Kronenbourg 1664.
Thuis altijd Duvel en Chimay Blauw, LEKKER!
Ciao
In Engeland noemen ze Stella 'the wife beater'Ik ben een Stella drinker
Zal best zo zijn maar niet ieder biertje smaakt -even- lekker.maar euh, drink eens 10 verschillende bieren blind en je kan er geen 1 uit halen!!
Pb-tje gestuurd.We hebben een winnaar....Nou, stuur ze maar op. Hier kunnen we dat niet krijgen en ben nu wel benieuwd hoe het smaakt.
Ik ben een Stella drinker en als we in Frankrijk zijn Kronenbourg 1664.
Thuis altijd Duvel en Chimay Blauw, LEKKER!
Ciao
En wel op pagina 2!
PB mij jouw adres maar, dan lezen we vanzelf jouw eindoordeel!
Proost!
Een beetje Westvleteren promoten hiero...... ....dat zullen de paterkes leuk vinden, die krijgen de bestellingen nú al niet geregeld.Jullie hebben het (bijna)allemaal over pilsenertjes...........
Alleen fRank is een beetje op de goede weg
Dit is bier:
Offe een fijne Rochefort,Westvleteren,La Chouffe,Hopus enz,enz.
Geintje natuurlijk,niks is zo persoonlijk als smaak.
Niet opgeven, maar opdrinken. Dit is echt magnefiek bierZonder reclame te maken, maar de West-Vleterens heb ik lang opgegeven.