Die ga ik onthoudenVolgende keer gewoon komen en dan rij je maar achter ons aan
Veel plezier allemaal.
Die ga ik onthoudenVolgende keer gewoon komen en dan rij je maar achter ons aan
Veel plezier allemaal.
Ik hou m'n hart vastIk probeer uiterlijk eind deze week een kleine video online te zetten van deze dag.
Misschien Audi liefhebbers?Leuke mooie rit we hebben erg genoten van de omgeving en van de mensen die we hebben gesproken en de rit mee hebben gereden.
organisatie bedankt
Alleen jammer dat er mensen die lopen te wandelen/fietsen zo'n kort lontje hebben als ze een groepje wagens aan zien komen en meteen moeten gebaren met duim omlaag terwijl er niks aan de hand is, mijn bloeddruk ging meteen omhoog van zulke lui
Ik heb mijn juultje toch laten staan omdat ze vrijdag en zaterdag toch weer flink hadden gepekeld. De wegen waren zondagochtend ook weer flink wit helaas.Het was een leuke rally en de eerste SCARB rit dat wij hebben gereden (denk ik). Toch had ik meer oldtimers verwacht!!!
Verder leuk georganiseerd en bedankt aan de showroom voor de startlocatie!
Misschien Audi liefhebbers?Leuke mooie rit we hebben erg genoten van de omgeving en van de mensen die we hebben gesproken en de rit mee hebben gereden.
organisatie bedankt
Alleen jammer dat er mensen die lopen te wandelen/fietsen zo'n kort lontje hebben als ze een groepje wagens aan zien komen en meteen moeten gebaren met duim omlaag terwijl er niks aan de hand is, mijn bloeddruk ging meteen omhoog van zulke lui
Trouwens de velgen onder de mooie GTV6 zijn dan:
- 17" Milano's of
- 16"Speedlines?
Nou sjaak nu pas ingelogd dan ben je wel een paar weken aan het lezenEindelijk weer ingelogd,wij danken ook de organisatie voor de mooie rit,leuk samen gereden met vrienden,mooie dag gehad,gr sjaak
Nou succes dan heIk hou m'n hart vast
Nou succes dan heIk hou m'n hart vast
Hierbij een kleine impressie van de Wild(e) rit!
http://www.youtube.com/watch?v=FwF7xFmg5cw