Volgens mij heb jij ooit ook eens een compressietest gedaan waarbij een kogeltje in je cilinder viel.terugplaatsen versnellingsbak 33, centrale bout motorsteun er door, "die draai ik wel ff vast als de brug omlaag is, gaat makkelijker". wel belangrijk dat ook effectief te doen, anders rammelt er wat
---------
toch wel 3 maanden in de 105 geseind naar mensen dmv gewoon de lichten aan te zetten, omdat ik dacht dat dat ding geen lichtklaxon had
---------
"komt die kop toch wel niet los zeker" ....vermoed dat ik niet de enige ben, die die 2 boutjes wel eens durft vergeten te lossen
---------
net distributie plaatsen bij een V6, netjes proefgedraaid, kappen er opzetten, boutje laten vallen.....ja hoor, op krukastandwiel, het kreng zat zo ver weg dat de riem er terug af mocht.. gelukkig wel gezien waar ie gevallen was (bwa is niet echt een blunder dit, gewoon brute pech)
---------
ook een leuke: bij een 33 de wissers als gereedschaphouder gebruiken, proefstarten en niet merken dat de wisselhendel in "aan" positie staat
enz enz
Daar was toen veel over te doen geweest en je raakte behoorlijk gebrouilleerd.
Wat ik echt nooit heb begrepen is dat je het probleem niet heb opgelost door een 4 of 6 mm doorzichtige slang te pakken en met zuigkracht (mond of machine) het kogeltje door het bougiegat te liften.
Ik zal straks ook beeldmateriaal plaatsen dat de moeder aller blunders toont.
PS Deze posting is niet bedoeld om je te pesten oid. Gewoon, waarom heb je het niet makkelijk op gelost?