146 JTD slaat niet aan, moet de auto nog zien maar alvast wat info kan best makkelijk zijn.
Startmotor gaat goed rond, code lampje gaat en uit genoeg brandstof in de tank.
Iemand enig idee? alvast bedankt.
Groet, Jan
Moet geen probleem zijn, beetje doorstarten en alsnog lopenlucht in de toevoer van de brandstofleiding?
hahahah ja dat ken ik.... meerdere malen gehad dat de accu leeg gestart werd maar de diesel nog niet aansloeg.... Ligt er maar net aan hoeveel lucht er in zit.Moet geen probleem zijn, beetje doorstarten en alsnog lopenlucht in de toevoer van de brandstofleiding?
Prima, maar pas nadat de "basiszaken" goed voorelkaar zijn natuurlijk: Lucht idd en verstopte filters.Kunnen 2 dingen zijn: BDP sensor of druksensor in de hogedrukpomp waarvan dan een O-ringetje stuk is en waardoor dan de vereiste pompdruk om te starten niet word gehaald. Dat zijn de meest voorkomende problemen. Succes.
Nou ik ken het ook hoor 3 keer de tank helemaal leeg gereden, liter of 5 diesel erin en vrijwel direct weer startenhahahah ja dat ken ik.... meerdere malen gehad dat de accu leeg gestart werd maar de diesel nog niet aansloeg.... Ligt er maar net aan hoeveel lucht er in zit.Moet geen probleem zijn, beetje doorstarten en alsnog lopenlucht in de toevoer van de brandstofleiding?
Mijn ideeAantal keer contact aan en uit zou voldoende moeten zijn om te ontluchten in principe