Sinds September al op de weg Jur!!Huh is die dan klaar ?!gr JanZojuist op de ringweg Alkmaar, een verde muschio 1750 GTV. Mooi!
gr Jan
Sinds September al op de weg Jur!!Huh is die dan klaar ?!gr JanZojuist op de ringweg Alkmaar, een verde muschio 1750 GTV. Mooi!
grote kans dat ik het was:D!!Zilvergrijze 156 op de Urmonderbaan. Reed een stuk achter me.
hoelaat ongeveer?
Gaat goed met de alfa's in de gemeente Stein:PEen zwarte 147 GTA gespot op de Bergerweg rond 19:00u gisteravond !
Oh jawel hoor! Maar dit keer heb ik de Bertone thuis gelaten en ben met de Eend gegaan. Is eens wat anders dan al die Alfa'sontzettend veel mooie Alfa klassiekers op de gevoelige plaat gezet tijdens de Deltarally.......geen deelnemers hier aanwezig?
Iemand van hier?
Evrylijkt wel op de 156 van m'n zwager...ergens in de buurt van Lisse?
Oh dus dat was er aan de handontzettend veel mooie Alfa klassiekers op de gevoelige plaat gezet tijdens de Deltarally.......geen deelnemers hier aanwezig?
welke, de gele of de groene?Oh jawel hoor! Maar dit keer heb ik de Bertone thuis gelaten en ben met de Eend gegaan. Is eens wat anders dan al die Alfa'sontzettend veel mooie Alfa klassiekers op de gevoelige plaat gezet tijdens de Deltarally.......geen deelnemers hier aanwezig?
18e algemeen geworden.