Nee, daar zit alle anti-dreun nog in
Evenals de elektrieken ramen en voordeurpanelen...
Droogijs, dat kost dan € 52,- per 12kg?
Ja bij Cryo-Rent, €60 incl BTW en zo komen het brengen in zo'n piepschuimen doos. Te bestellen op de website.
Daarna kan je direct aan de gang. De bodem deed ik met losse pellets, voor de tunnel en de wielkasten deed ik ze in een plastic zak en die er overheen draperen. 2 minuutjes wachten en beuken (tikken) maar, en het springt er gewoon af. Kou zakt dus als je de bovenkant van een wielkast koelt met een zak vol pellets voor 5 min, kan je ook de onderkant zo los slaan waar de zak niet eens direct tegen aan zat.
In de plastic zak gingen de pellets veel langer mee, dus ws is dat de beste methode.
Ook makkelijk om de anti-dreun te scheiden van het droogijs, want ik zat op een gegeven moment meer dreunplaat dan pellets rond te scheppen
Als je genoeg koelt, en hard genoeg hamert valt zelfs de bitak van de bodem
Ik had heel spastisch alle bedrading aan de rolkooi getapet, maar bedrading kan best tegen de kou als je het maar niet buigt of er op slaat als het koud is.
Electrieke ramen heb ik ook, wel zo fijn! Waarom zwengelen als je toch 200+ PK hebt?
Zullen we maar een blower cup reglement maken met verplichte electrische ramen en org deurpanelen? Heb ook nog de CV werkend, ook handig
Kortom , voor die €60 kan je niet gaan rommelen!