De emoties die nu op mijn gezicht staan zien er net hetzelfde uit als dit emoticon. Een smile van hier tot ginder. Ja heren, na het lezen van het bericht van Alessandro kon ik het ook niet meer laten om even mijn Bertone aan de gang te gooien. Blijkbaar wordt het in België vandaag de warmste dag sinds de weerstatistieken bestaan. Ik keek naar buiten en het zonnetje scheen, geen zout op straat te bekennen, droge baan.
Dat voelt zooooooo goed.
Met plezier deed ik de pyjama uit van mijn Bertone. Wat een body man !
Pure schoonheid in de mooiste zin van het woord. Even batterijtje aankoppelen en starten maar. Ze was aan haar winterslaap bezig maar met plezier werd ze wakker. Heerlijk hoe je elke zuiger bij de les hoort komen. Als je tegenwoordig ook maar denkt om een auto te starten dan draait hij al. Niks voor mij. Geef mij maar de verantwoordelijkheid om regelaar te spelen in plaats van een zwarte doos onder de motorkap. Het gevoel dat dan door je lijf gaat zullen jullie ongetwijfeld wel kennen. Ik tintelde van top tot teen. Het voelt zo verschrikkelijk goed dat je het recht hebt om een echte klassieke Alfa de sporen te mogen geven. Het intrappen van de pedalen, het trekken aan de hendeltjes, het vasthouden van het houten stuur. Onbeschrijfelijk mooi
Aan diegenen die hun Alfa in de winter absoluut niet buiten laten komen zou ik willen zeggen: Geef die schoonheid en jezelf een pleziertje. Zo'n mooi weer is het in de winter niet vaak. Laat uzelf eens het toppunt van plezier meemaken door met je Alfa een ritje te maken zoals Alessandro en ik al hebben gedaan. Ik verzeker u: dat voelt goed, heeeeeel goed