Hele mooie Sud, zo te zien nog eerste lak, en vast Italiaanse import. Had zeker weinig gelopen?Er stond ook een zeer nette Sud, was al verkocht voor 6 of 7 duizend.
Hele mooie Sud, zo te zien nog eerste lak, en vast Italiaanse import. Had zeker weinig gelopen?Er stond ook een zeer nette Sud, was al verkocht voor 6 of 7 duizend.
Ik weet het niet precies meer, volgens mij ´grotendeels´ originele lak en een km stand van onder de 100K, ik dacht 60duizend ofzo. Het vreemde is, ik wil graag een perfecte vóór 1980 Sud met al de chroom (rvs) lijsten op deuren en vooral op de achterkant (Kamm heck) maar bij het rondlopen rond deze kreeg ik geen impuls van bezitsdrang, die moet ik hebben, terwijl er technisch/optisch niets op aan te merken was, de autokenner in mij?... Enfin, natuurlijk zie je op de foto al dat de velgen effe vantevoren opnieuw gespoten zijn, net wat te chique.Hele mooie Sud, zo te zien nog eerste lak, en vast Italiaanse import. Had zeker weinig gelopen?
Mwoah, In Italië lukt je dat nog zeker wel, alleen de oudjes worden wat lastiger om te vinden.. Op autoscout.de staat nu een leuke eerste serie resto sud voor 600 euro, vroeger had ik 'm gelijk op gehaald maar ik heb er al een in die kleur. als het een groene, rode of beige was geweest was het wat anders ....dat deze in de hogere prijsklasse nu toevallig snel verkocht is, is echt een uitzondering, de meeste staan jaren en jaren te koop. Een goede Sud verkopen zo tussen de 1250 en 3000 euro lukt nog wel, voor Suds uit het lagere segment en hogere segment is maar bijzonder weinig animo, er is staan er ook zoveel te koop, het aanbod is alleen maar gegroeid de laatste tijd....Ik weet het niet precies meer, volgens mij ´grotendeels´ originele lak en een km stand van onder de 100K, ik dacht 60duizend ofzo. Het vreemde is, ik wil graag een perfecte vóór 1980 Sud met al de chroom (rvs) lijsten op deuren en vooral op de achterkant (Kamm heck) maar bij het rondlopen rond deze kreeg ik geen impuls van bezitsdrang, die moet ik hebben, terwijl er technisch/optisch niets op aan te merken was... Enfin, natuurlijk zie je op de foto al dat de velgen effe vantevoren opnieuw gespoten zijn, en net wat te chique, ze horen niet te hoogglanzen.Hele mooie Sud, zo te zien nog eerste lak, en vast Italiaanse import. Had zeker weinig gelopen?
Nou schiet me te binnen wat ik bedoel, E vd B (de SZ man, zal zijn naam niet spellen) woonde bij mij in het dorp vroeger en die had een witte 1972 Sud, met alle details van het 1e jaar, voorruit natuurlijk maar Ed heeft me nog meer aangewezen, en die wekte wel bezitsdrang op, en E heeft die toen verkocht voor ongeveer 5000 GULDEN aan een student, op dat moment had ik het geld en de plaats niet, maar enfin, om een lang verhaal af te ronden, leuk dat er Suds aangeboden worden voor 7 duizend ofzo, maar nog leuker om te zien dat ze ook daadwerkelijk verkocht worden voor dat geld, nu nog een nagenoeg perfecte 1972 Sud kopen voor 2500 euro is verleden tijd, wat had ik die witte graag gehad.
400 Euro is het geld niet, maar laat ´m nog maar effe bij jou staan tot ik er aan toen benIk heb trouwens nog een eerste serie NL Sud staan met heeeeeel veel laswerk maar wel compleet en origineel, voor 400 euro....
Nou, ik ga echt opruimen dus het is nu of nooit , originele NL auto's kom je niet vaak tegen (maar die blauwe op autoscout is vermoedelijk wel beter).400 Euro is het geld niet, maar laat ´m nog maar effe bij jou staan tot ik er aan toen benIk heb trouwens nog een eerste serie NL Sud staan met heeeeeel veel laswerk maar wel compleet en origineel, voor 400 euro....
Thanx, ik vond hem super, maar vond het ook wel vreemd dat de "eigenaar" er nog zoveel extra's mee wilde verdienen door van alles erbij aan te bieden, incl garantie voor €1450(!!!).....Hier heb ik ook nog een foto van de Sprint. Die blauwe Sud (volgens mij een Super?) heb ik helaas gemist.