Toevallig niet een clubje uit Delft?Besloten clubje. Oud studiegenoten en vrienden.Wat voor rally was dat dan?
Toevallig niet een clubje uit Delft?Besloten clubje. Oud studiegenoten en vrienden.Wat voor rally was dat dan?
Niet alleen maar, maar wel een signifikant deel fietsenmakers ja. Herken je de auto's in de garage in de achtertuin in het zuiden wellicht? Grijze Peugeot deed vorig jaar nog mee met de Tulp. Of komt wellicht de MG bekend voor..? Blauwe Bert, ook Dufterik. etc...Toevallig niet een clubje uit Delft?Besloten clubje. Oud studiegenoten en vrienden.Wat voor rally was dat dan?
Klopt helemaal!Gister nabij Ten Post, een erg mooie 33 met witte spaakvelgen (volgens mijn broer de zoon van Evert)
Als ie zwart was geweest, wist ik het wel....rode SZ.....
Ik vond het ook erg gaaf om opeens een 33 in mijn spiegel te zien opdoemen. Zag er gaaf uit.Klopt helemaal!Gister nabij Ten Post, een erg mooie 33 met witte spaakvelgen (volgens mijn broer de zoon van Evert)
Vond het heel gaaf om opeens een 75 tegen te komen!
Jammer dat we niet even langer samen op konden rijden.
Later in Uith.meeden je ook nog gezien, wilde nog even een praatje maken, maar helaas stapte je alweer in de auto.
Volgende keer beter!
Ha Rik, klopt (ik schrok er zelf ook van ) De verzameling groeit gestaag, al is het dit seizoen tot nu toe bij die rit gebleven.Ik heb jou trouwens ook gespot.....in het Klaverblaadje! Hadden jullie weer eens een beker gewonnen bij een rit?
Nope in de primera, knipperde nog met de lampjes, maar had je niet in de gaten geloof ik.Was jij met de 75vanmiddag rond half vijf een zwarte 156 SW JTD met mooie GTA velgen en rode klauwen (met een zwarte pluimpje rook bij de inhaalactie) op de weg van Vlodrop naar Echterbosch
Regelmatig in mijn buurt (Sittard) aan het rijden, Rik, kom eens langs zou ik zeggenDonderdag gespot:
- 156GTA SW, donkergrijs, op de parkeerplaats van Congrescentrum Papendal
- Noordelijke stuk van de A73 tot vlek voor de tunnels een rode GT die de hele tijd in mijn buurt reed. Mooie auto!
- Vanaf Roeromond opde A73 een witte Giulietta die mij inhaalde, en tegelijkertijd een witte Giulietta aan de andere kant van de weg die passeerde.
- Stoplicht Urmonderbaan Sittard. Aan de ene kant een rode 146 die vooraan stond. Aan de linkerkant een grijze 156 die vooraan stond en aan de andere kant mijn 75 die vooraan stond.
- En eenmaal terug in Maastricht kwam ik deze blauwe 75 racer tegen op een opleggen. Nog nooit gezien, ook die kleur niet....
Stond op de Scharnerweg en draaide de A2 op.