vr apr 08, 2011 11:09
gebruikte auroambulance kost je afhankelijk van type en conditie tussen de 1500 en 3000 euro. mooiste vind ik de brian james , zijn laag, makkelijk voor oprijden zonder aanlopen , goed bandenrek voor te koop ook. Eduard schijn took best te gaan met lage auto`, Brenderup heeft er ook 1.
Ik heb in de 8 jaar dat ik mijn trailer nu heb (was 1 jaar oud en was toen aardig top van de markt) maximaal 2000,- afgeschreven, waarschijnlijk minder. dus een 250,- per jaar, zeg maar een 5x huren. Meer afschrijven doet ie waarschijnlijk ook niet meer.
maar je moet hem inderdaad wel kunnen stallen.
Over de weg zijn de echte mannen enerzijds, anderszijds heb je wel een auto met een aantal compromissen erin (echte mannen hebben daar dius geen last van, die rijden met alles hard), en je hebt inderdaad een probleem als er iets stuk gaat of met schade, dan moet je een plan B paraat hebben.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.