Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6902
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Ongeluk

do apr 14, 2011 22:07

=D> Geweldig verhaal. Maak me nu wel een beetje zorgen :? ... Wij hebben 3 katten die in principe niet buiten komen, mijn vriendin heeft een 33 en zou ook hetzelfde reageren vermoed ik. :lol:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

roen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 76
Lid geworden op: ma sep 14, 2009 16:59

RE: Ongeluk

do apr 14, 2011 22:19

ja ja, ik ken dat,
onze katten komen ook niet buiten alleen vergeten ze dat zelf wel eens..
Als er ergens onverwacht een raam openstaat herinneren ze zich opeens de laatste afleveringen van animalplanet en gaan ze tante tijger en oom leeuw nadoen,
het verkennen van de lokale savanne, op jacht naar prooi.....

O ja, nog een vraagje ,
ergens op dit forum heeftiemand een foto geplaatst van een kat met een zwart balkje voor zijn/haar ogen. De kat zat volgens mij in een rolkooi?
weet iemand wat ik bedoel? Welk topic?
Bvd

O ja,
naast kattenliefhebber ben ik ook alfa-liefhebber!

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6902
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Ongeluk

do apr 14, 2011 22:35

Dat was in Michel75 zijn topic in het racersgedeelte als ik me niet vergis... :wink:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6902
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Ongeluk

do apr 14, 2011 22:40

hier dus. :wink:
Afbeelding

sorry voor de off-topic...
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Ongeluk

do apr 14, 2011 22:51

Uiteindelijk toen ik als reddende engel bij de super aankwam, was ons avontuurlijk poezebeest al gered door omstanders die snel een gereedschapssetje gekocht hadden (!) en de koplamp al uit de 33 geschroefd hadden..
Als ik het achteraf allemaal goed begrijp zat ons poezebeest klemvast met haar koppie ergens in de frontchassisbalk bij de koplamp/radiateur en kon er tot haar geluk alleen maar met menselijke hulp uit bevrijdt worden
Hm, da's weer eens wat anders dan een kat in je vitrine...

Collega van mij heeft iets soortgelijks meegemaakt als jouw vriendin, maar dan met de kat van de buren. Die had ontdekt dat het onder de motorkap nog even wat lekkerder warm was dan er op. Totdat de collega instapte en startte en het dier het op een blèren zette. Helemaal ongeschonden is het er niet uitgekomen. Maar het leek er na de operatie en herstel niet minder vrolijk om en bovendien: wat op drie pootjes staat kan niet wiebelen. Jullie beestje heeft echt geluk gehad.

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8037
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Re: RE: Ongeluk

do apr 14, 2011 23:43

Uiteindelijk toen ik als reddende engel bij de super aankwam, was ons avontuurlijk poezebeest al gered door omstanders die snel een gereedschapssetje gekocht hadden (!) en de koplamp al uit de 33 geschroefd hadden..
Als ik het achteraf allemaal goed begrijp zat ons poezebeest klemvast met haar koppie ergens in de frontchassisbalk bij de koplamp/radiateur en kon er tot haar geluk alleen maar met menselijke hulp uit bevrijdt worden
Hm, da's weer eens wat anders dan een kat in je vitrine...

Collega van mij heeft iets soortgelijks meegemaakt als jouw vriendin, maar dan met de kat van de buren. Die had ontdekt dat het onder de motorkap nog even wat lekkerder warm was dan er op. Totdat de collega instapte en startte en het dier het op een blèren zette. Helemaal ongeschonden is het er niet uitgekomen. Maar het leek er na de operatie en herstel niet minder vrolijk om en bovendien: wat op drie pootjes staat kan niet wiebelen. Jullie beestje heeft echt geluk gehad.
Dat heeft een ex-collega van mij ook meegemaakt: (tijd terug al, de veerpont tussen zeeuwsvlaanderen de rest van de wereld voer nog)
Was klaar met werken en startte de mercedes C200 diesel om naar de pont te rijden: hm vreemd, acculampje bleef branden en het gekrijs van een, naar wat hij dacht, V-snaar.
Nah eerst maar richting de pont (laatste afvaart die dag dus stressy), kijk ik daar wel even onder de kap.
Rit van pakweg 20km, komt in het schemerduister op t veerplein, zet de auto stil en trekt nietsvermoedend de kap open:Tot zijn niet geringe schrik schiet daar in het lantaarnlicht een wat hij vermoed, compleet ontvelde kat weg uit de motorruimte, hij schrok zich werkelijk lam! :shock:
Beest moet verschikkelijk geleden hebben, heeft daar dik 20 km tussen alle draaiende delen gezeten,viscofan, warme uitlaat etc.Hij weet dan ook wel zeker dat de kat dit uiteindelijk niet overleeft zal hebben (heeft nog geprobeerd om m te pakken maar t beest vertrok als een haas uiteraard...)
Had zelfs de multiriem eraf geduwd,(acculampje :idea: ) en derhalve startte t ding ook niet meer. Nah eenmaal thuis gesukkeld, de motorruimte goed geinspecteerd>een onbeschrijfelijke bende van haar en bloed enz, de complete staart van het arme dier lag er zelfs ergens bij, bizar gewoon... :cry:

Grtz,fRank

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

Re: RE: Ongeluk

vr apr 15, 2011 12:12

[ heeft daar dik 20 km tussen alle draaiende delen gezeten,viscofan, warme uitlaat etc.Hij weet dan ook wel zeker dat de kat dit uiteindelijk niet overleeft zal hebben
Zo weet ik uit tweede hand dat katten het niet lang uithouden in de droger... :cry:

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: Ongeluk

vr apr 15, 2011 12:50

"bukken konijntjes"
Helaas gaat dat niet helpen... Boven de 60 of zo wordt alles wat onder de auto komt tegen de bodem aan gezogen.

roen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 76
Lid geworden op: ma sep 14, 2009 16:59

RE: Ongeluk

vr apr 15, 2011 15:27

@ giuliettaevo;

Ja, die bedoelde ik! dank je.
Heerlijke foto, echt tophumor!

@ dink,

Tot mij spijt moet ik bekennen dat ik dat ''haarbal''draadje nog nooit gezien had....
Dus bedankt! heb ik weer wat te lezen...
Wat betreft jouw Sanne; wat een ongelofelijk soepel en lenig beest! zoals een kat hoort te zijn, zou je denken...
Nu is het zo dat een van onze 3 poezen het voorelkaar krijgt om te struikelen over de drempel van de woonkamer.. is toch zeker 1,5 cm hoog...
Moet er niet aan denken dat deze dame los gaat in mijn vitrine!
Leuk geschreven verhaal trouwens!
_________________

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6902
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

Re: RE: Ongeluk

vr apr 15, 2011 18:54

"bukken konijntjes"
Helaas gaat dat niet helpen... Boven de 60 of zo wordt alles wat onder de auto komt tegen de bodem aan gezogen.
Duhhh :roll: Wel eens een konijn gezien dat kan lezen? :wink:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

juulke
Member
Member
Berichten: 235
Lid geworden op: wo mar 23, 2005 21:35
Locatie: Way down south

RE: Ongeluk

vr apr 15, 2011 19:32

In Deutschland kan alles viel besser:

BMW eet hert

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8037
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: Ongeluk

vr apr 15, 2011 19:36

Ik ken een medeforummer die dit ook gehad heeft me zn e30 sw. Álles stuk aan de voorzijde, zelfs de motor (poot van t beest had de distririem eraf gerukt, krak) :shock:

Grtz,fRank

Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: Ongeluk

vr apr 15, 2011 21:47

Klopt Frank, auto was meteen afgeschreven, motor naar de knoppen en flinke schade aan het chassis, alles eigen rekening
Pasgeleden ook nog met een vaartje van 210 km/h een buizerd op de neus, koplamp , grille , radiator, alles kapot, arme beest zat tegen het schutbord

Ik heb het niet zo op wild :roll:
trasforma il meglio in massimo

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8037
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Re: RE: Ongeluk

vr apr 15, 2011 22:03

Klopt Frank, auto was meteen afgeschreven, motor naar de knoppen en flinke schade aan het chassis, alles eigen rekening
Pasgeleden ook nog met een vaartje van 210 km/h een buizerd op de neus, koplamp , grille , radiator, alles kapot, arme beest zat tegen het schutbord

Ik heb het niet zo op wild :roll:
Volgens mij ben jij te wild? :lol:

Grtz,fRank

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6902
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Ongeluk

za apr 16, 2011 01:33

Met de goede saus erop is wild best lekker... :wink:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Het Forum Café”