Vandaag in Budapest een zwarte 166 als taxi gezien alsook een "gewone" prachtige zwarte 164
Iemand van hier ?
Heb ik ook , maar van mij is blauw (dus ik was het niet..)Zwarte 159 op de A50 vanmorgen. Opzich hoeven we hier niet alle 159's te melden natuurlijk maarrrrrr.... Deze had een SCARB-sticker op zijn achterste!
heb ik idd ook al een keer gezien en gesproken.Vanavond in ede, ergens tussen 17.00 en 18.00 op de rotonde bij de Emtee op de stadspoort een mooie rooie bert met witte strepen eroverheen. Zag er gaaf uit!
Das Rob,Gister toen Sander en ik met mijn auto onderweg waren, nog ff een stukkie met een rode Giulia Nuova opgereden over de westerweg richting HHW. Zat een wat oudere man in, die schijnbaar erg veel schik had in het pesten van nieuwe wagentjes ... en terecht
Neuh niet echt, die Alfetta pikte je overal uit... maar ik heb je oliestoker ook nog niet in het echt gezien ... als je nou weer een alfa koopt ben je makkelijker te herkennen....Das Rob,Gister toen Sander en ik met mijn auto onderweg waren, nog ff een stukkie met een rode Giulia Nuova opgereden over de westerweg richting HHW. Zat een wat oudere man in, die schijnbaar erg veel schik had in het pesten van nieuwe wagentjes ... en terecht
Heeft een 2.0ltr in z'n Nuova en houd inderdaad meer van oude auto's dan van nieuwe.
En lacht altijd als ie in z'n Super rijd.
Ik kwam je ook nog tegen op de N242 maar ja mij herken je niet meer in de Duitse oliestoker.
gr Jan