Zware voet? Ik?Dat was ik, ... Ik zag je 75 goed duiken toen je de afslag nam... toch geen zware voet he.. of de voorganger hield je op..Kom normaal gesproken nooit (voor mij) interessante Alfa's tegen onderweg maar vandaag was een uitzondering...
Eerst in Tilburg op de Kwaadeindstraat, rond 16.45H, een zwarte 75 die ons (in de grijze GT) tegemoet reed en rond tegen 19.00H een rode 75 (moi in de blauwe 75) op de A27 ter hoogte van de afslag Oosterhout / Dongen...
Het was me het dagje wel...
Zag er goed uit in ieder geval.. Ik ging richting vianen..
Gr,
Frederico
Wel verdomd! Je viel me al op, maar ik was nog niet echt heel erg wakkerVanmorgen om half 7 Yuri in de 75 TS. Ik reed stukje achter met een champagne 156 (nieuwe neus)
Was vanuit de GT een leuk gezicht die twee zo naast elkaar! Zeldzaam helaas....Dat was ik, ... Ik zag je 75 goed duiken toen je de afslag nam... toch geen zware voet he.. of de voorganger hield je op..Kom normaal gesproken nooit (voor mij) interessante Alfa's tegen onderweg maar vandaag was een uitzondering...
Eerst in Tilburg op de Kwaadeindstraat, rond 16.45H, een zwarte 75 die ons (in de grijze GT) tegemoet reed en rond tegen 19.00H een rode 75 (moi in de blauwe 75) op de A27 ter hoogte van de afslag Oosterhout / Dongen...
Het was me het dagje wel...
Zag er goed uit in ieder geval.. Ik ging richting vianen..
Gr,
Frederico
haha, daar leek het op iddWel verdomd! Je viel me al op, maar ik was nog niet echt heel erg wakkerVanmorgen om half 7 Yuri in de 75 TS. Ik reed stukje achter met een champagne 156 (nieuwe neus)
Wanneer met een zwarte 33 Permanent 4?Normaal ben ik daar ook niet op dat tijdstip.. rijd daar altijd rond half 6 al... en vrijwel dagelijks met een andere alfa
Met grote zwarte logoplakker op het achterscherm?Een (knal)gele MiTo bij TonvanKuyk cars in Alkmaar. Had ik nog niet eerder gezien in het wild.