Waarom zou je dat willen? Thermoswitch in de radiator voldoet volgens mij doorgaans goed?Is het trouwens verstandig om de fan ook door de Kdfi aan te sturen...?
Grtz,fRank
Waarom zou je dat willen? Thermoswitch in de radiator voldoet volgens mij doorgaans goed?Is het trouwens verstandig om de fan ook door de Kdfi aan te sturen...?
Ik vroeg me dus af wat hier de voordelen van zijn. Kan me bv indeken dat de KDFI sneller reageert dan de orginele setup. Die gaat uit van de motor temp en niet van de temp in de radiator.Waarom zou je dat willen? Thermoswitch in de radiator voldoet volgens mij doorgaans goed?Is het trouwens verstandig om de fan ook door de Kdfi aan te sturen...?
Grtz,fRank
Ok duidelijk. Ik blijf dit volgen.Ik vroeg me dus af wat hier de voordelen van zijn. Kan me bv indeken dat de KDFI sneller reageert dan de orginele setup. Die gaat uit van de motor temp en niet van de temp in de radiator.Waarom zou je dat willen? Thermoswitch in de radiator voldoet volgens mij doorgaans goed?Is het trouwens verstandig om de fan ook door de Kdfi aan te sturen...?
Grtz,fRank
yuri zijn vraag is nu denk ik ook wel beantwoord.
zit de sensor bij een 75 in het blok?Ik vroeg me dus af wat hier de voordelen van zijn. Kan me bv indeken dat de KDFI sneller reageert dan de orginele setup. Die gaat uit van de motor temp en niet van de temp in de radiator.Waarom zou je dat willen? Thermoswitch in de radiator voldoet volgens mij doorgaans goed?Is het trouwens verstandig om de fan ook door de Kdfi aan te sturen...?
Grtz,fRank
yuri zijn vraag is nu denk ik ook wel beantwoord.