Blok schoonmaken met een bokkepoot en diesel olie, is niet zo vluchtig als remreiniger. Dit gebruik ik pas als laatste om de restjes weg te blazen.
Wel een dankbaar werkje meestal, je ziet iig resultaat!
Grtz,fRank
Ik zou even de specs van die turbo opzoeken. Dat wel heel oldschool AiResearch logo lijkt mij nogal seventies. Op mijn '89 TB America turbo stond gewoon Garrett.
Supergoed! Heb je al een idee wanneer je DE WISSEL gaat realiseren?Kenteken: DL-LT-42
Merk: Alfa Romeo
Handelsbenaming: ALFA 75 1.8 IE KAT. U9
Brandstof: Benzine
APK
Vervaldatum APK 06-05-2012
Vanmiddag issie weer goedgekeurd afgemeld,ik kan nu dus met een gerust hart, op mn gemak de motor gaan wisselen.
Op de foto ontbreekt de turbo beugel steun naar beneden, daarom oogt hij wat ielig.[Ik zou even de specs van die turbo opzoeken. Dat wel heel oldschool AiResearch logo lijkt mij nogal seventies. Op mijn '89 TB America turbo stond gewoon Garrett.
Even bij een niet nader te noemen persoon met enig verstand van zaken nagevraagd en hij vond bepaalde details van de turbo ook afwijken van de standaard 75 TB turbo. Ziet er ook wat kleiner uit, maar dat kan aan de foto liggen.
Misschien betreft het een ruilturbo met licht afwijkend inlaat- en uitlaathuis, maar de moeite om even na te kijken me dunkt?