Yep, was ondergetekendeGister avond een zwarte sud gespot bij de Appie op de stadspoort in Ede heb wel foto's gemaakt maar mijn telefoon werkt niet mee
Dat klopt, hoewel ik niet precies weet in welk pand jij zit. Ik was aan het kijken of er nog boxen o.i.d. te huur zijn i.v.m. mijn zoektocht naar een sleutelruimte........Zojuist reed Roel in zijn bruine Berlina bij mij voor het kantoor langs. Maakt de dag nog mooier.
Heb jij mij gezien ? ik keek al in de appie of ik een bekend gezicht zag maar niet gezien!Yep, was ondergetekendeGister avond een zwarte sud gespot bij de Appie op de stadspoort in Ede heb wel foto's gemaakt maar mijn telefoon werkt niet mee
Dacht al wat een bekend gezicht, moest even nadenken en toen viel het kwartje: de 33 rit
Groetjes, Miranda
Als ik me niet vergis zijn die van "modellisimo"Ha net door Beesel gereden rode alfetta en 147 op de oprit heel mooi gr.
Jij vergist je niet!Als ik me niet vergis zijn die van "modellisimo"Ha net door Beesel gereden rode alfetta en 147 op de oprit heel mooi gr.
Die zag ik vanochtend ook rijden.Vanochtend op de A10 – vroege serie champagne 75 V6. Ik liet mijn waardering blijken maar de bestuurder keek een beetje verschrikt.
Heb jij mij gezien ? ik keek al in de appie of ik een bekend gezicht zag maar niet gezien!
Toch nog even de foto gefixt( en ja het is telefoon kwaliteit).