http://www.spaitalia.be/all/docu/2011/I ... 11NL_1.pdf
tot 1 April is de entree € 10 goedkoper : Wel mocht je in het verleden zoveel passagiers mee binnen nemen als je wou(nu nog maar 2), maar als de entree aan de wagen gebonden is rij je gewoon een paar keer extra buiten en weer binnen tot de rest van uw volk binnen is...
Een uurtje vol mogen rijden op circuit is nergens goedkoop ; zoek maar even uit !
Scuderia hebben we altijd gas kunnen geven hoor, enkel als er een ongeval was verloor je tijd die je nadien niet meer kon ophalen . Voor een uur zonder snelheidslimiet of Pacecar voor je neus is de prijs echt niet hoog .
Voor wie gewoon eens op't circuit wil rijden volstaat 1u Grande Parade : daar rij je achter de Pacecar maar als je je wat laat uitzakken(bvb. een keer via de pitlane rijden) kom je automatisch achteraan de groep en dan laat je je net afzakken tot voor de andere Pacecar waarop je je eens goed kan laten gaan
Sommige kunnen zich niet bedwingen en rijden de Pacecar voorbij (vb. na een Ferrari en Maserati volgde een "Multipla" die vervolgens de Maserati uitremde waarop de GranS... chauffeur z'n beklag ging doen terwijl die 1st zelf de Pacecar voorbijreed)
Ik ga voor 'n F1 pitbox ; met onze Abarth, de 156 2.5V6(ex.onze) en de 156ts(ex Paduwa 24uSpa'99) delen we die kost : Wie wat assistentie nodig heeft is welkom(we brengen gereedschap mee) en ook voor een drankje (plastic bekers) . Als we onze eigen mensen allemaal een co-drive hebben kunnen aanbieden willen we evt. voor € 25 co-drive 3 rondjes(out-lap, lap, in-lap) aanbieden .
De zon is meestal vd partij en de sfeer vind ik toch wel leuk .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .