Gisteravond optijd naar Gramsbergen omdat Martijn daar op mij wachte om te helpen met mijn problemen van o.a de ruitenwissers. Martijn is echt top wat o.a. dit aan gaat. De boel doorgemeten en na wat testen was het euvel erg snel gevonden. Alles werkt weer
)) en het probleem zat o.a. in een rode draad die niet was aangesloten en dus niets deed en na deze goed te hebben aangesloten en andere zaken uit te sluiten deed de boel dus weer. Wat ook wel heeft geholpen dat we (Stefan en ik) van twee schakelaars één hebben gemaakt vertelde Martijn. Stefan was er ook weer vanuit Almelo om te helpen waarvoor weer dank kerel
Toen Martijn weg was ben ik bezig geweest met het probleem claxon en naar mijn weten had ik het bij het juiste eind. Stefan heeft de rest om de stuutkollom klaar gemaakt en toen het stuur en claxon weer was aangesloten deed deze het ook weer
)) Even een stukje rijden, en de claxon weer geprobeerd en NIETS
De boel weer diverse malen los en weer in elkaar met als gevolg dat hij het deed wanneer de auto uit stond en op contact doet deze niets! Ook raar was het dat ik met mijn handen "in" het stuur ging de claxon het ineens ging doen augenreib.gif Dit ging Stefan ook even te boven en we stonden even raar te kijken. Anteun die ook was aankomen waaien (geen koffie gehad
was te laat
) Dacht dat het misschien een relay kn zijn. Jan en zijn vader waren er ook nog even en die snapten het ook niet en hebben er verder ook niet verder naar gekeken. Ik gooi hem gewoon voor de APK binnenkort en zie wel hoe dit afloopt. In voorgaande jaren was het net zo, dus we komen er van zelf achter. Raad is wel welkom hoor