Kan maar deze reed van zeg maar Roosendaal richting de splitsing Dordt/Rotterdam of Breda. Was een echte rosso trouwens.Ook rode (wij rood) erg mooie berlina bij de Nieuw Markt in Amsterdam einde middag. Wellicht de zelfde.
Deze heb ik vorige week ook al een keertje zien staan. Stond bij het pand van GEBO-tours.Een 75 project in Nieuwleusen. Met een lijstje met APK-dingetjes op de bijrijdersstoel
Vroeg in de hedenavond, ergens op een geheime locatie in de Hofstad...
Inderdaad!Deze heb ik vorige week ook al een keertje zien staan. Stond bij het pand van GEBO-tours.Een 75 project in Nieuwleusen. Met een lijstje met APK-dingetjes op de bijrijdersstoel
Gisteren rond een uur of 3 ook een rode spider gespot op de Amersfoortse ring, voor de stoplichten bij het gemeentehuis. Hij ging rechtdoor, ik rechtsaf, heb nog even gezwaaid. Ik ben helaas alleen niet zo'n type held en was ook druk met de kinderen achterin etc. , maar leek mij een ouder model, denk een 2, geen 3. 2 Rode spiders op de ring of was het toch de zelfde? Ik was in de 156 (zwart SW).Rode Spider4 op de stadsring in Amersfoort.......
Roebar's Spider is volgens mij ook rood... Dan kan je er dus idd wel eens twee gezien hebben...Gisteren rond een uur of 3 ook een rode spider gespot op de Amersfoortse ring, voor de stoplichten bij het gemeentehuis. Hij ging rechtdoor, ik rechtsaf, heb nog even gezwaaid. Ik ben helaas alleen niet zo'n type held en was ook druk met de kinderen achterin etc. , maar leek mij een ouder model, denk een 2, geen 3. 2 Rode spiders op de ring of was het toch de zelfde? Ik was in de 156 (zwart SW).Rode Spider4 op de stadsring in Amersfoort.......
Afgelopen Zaterdag in Noordwijk weer een heleboel Alfa's bij de finisch van de Tulpen Ralley. Kwam er ook een strakke 147 (zwart met een "flake'je) GTA tegenRoebar's Spider is volgens mij ook rood... Dan kan je er dus idd wel eens twee gezien hebben...Gisteren rond een uur of 3 ook een rode spider gespot op de Amersfoortse ring, voor de stoplichten bij het gemeentehuis. Hij ging rechtdoor, ik rechtsaf, heb nog even gezwaaid. Ik ben helaas alleen niet zo'n type held en was ook druk met de kinderen achterin etc. , maar leek mij een ouder model, denk een 2, geen 3. 2 Rode spiders op de ring of was het toch de zelfde? Ik was in de 156 (zwart SW).Rode Spider4 op de stadsring in Amersfoort.......
Die GTV-piloot moet Henk van het 916-forum wel zijn geweest. Was het een man van 60+?Vanochtend voor het stoplicht op de Leo Majorlaan te Zwolle werd ik aangesproken door de bestuurder van een erg mooie blauwe 916 GTV 3.0 V6 24v die mij complimenteerde met de brulpijp onder de boxer. En even later kwam een witte MiTo met tricolore raamband me tegemoet op de IJsselallee.