Toch kom je constant lekker in de buurt bij ons... maar zien doe ik je helaas nooit.Ook geen alfa..maar vanochtend op de n302 ter hoogte van de ranzijn..
Een lancia model weet ik niet..maar had wat weg van de 2600 berlina..(even uit mn hoofd)..bijzondere verschijning evengoed..
Haha...ranzijn grootehoogbroekkarspel.....niet die bij alkmaar hoor..en rij ook te veel incognito...in de honda hr-v (zonder achterruit wisser maar dat is weer een ander verhaal)Toch kom je constant lekker in de buurt bij ons... maar zien doe ik je helaas nooit.Ook geen alfa..maar vanochtend op de n302 ter hoogte van de ranzijn..
Een lancia model weet ik niet..maar had wat weg van de 2600 berlina..(even uit mn hoofd)..bijzondere verschijning evengoed..
O god er zijn meerdere Ranzijns dus.. maar ik kom ook nog wel is in zwaag en volgens mij woonde een collega ook op de sleutelbloem en volgens mij was je laatst ook in Grootebroek waar je iets had gespot, wonen ook vrienden enz enzHaha...ranzijn grootehoogbroekkarspel.....niet die bij alkmaar hoor..en rij ook te veel incognito...in de honda hr-v (zonder achterruit wisser maar dat is weer een ander verhaal)Toch kom je constant lekker in de buurt bij ons... maar zien doe ik je helaas nooit.Ook geen alfa..maar vanochtend op de n302 ter hoogte van de ranzijn..
Ben afgelopen zondag wel even naar hensbroek geweest met de vrop-vrop...
Dus schaam je niet....
Ah vandaar..nou dan is de kans redelijk groot dat we elkaar wel eens zien..al zou een witte 75 mij heel zeker opvallen...heb over het algemeen wel mn alfapetje op....en s'avonds meestal met een groot zwart apparaat aan de lijn...misschien toch s een fotootje in het smoelenboek zetten...O god er zijn meerdere Ranzijns dus.. maar ik kom ook nog wel is in zwaag en volgens mij woonde een collega ook op de sleutelbloem en volgens mij was je laatst ook in Grootebroek waar je iets had gespot, wonen ook vrienden enz enzHaha...ranzijn grootehoogbroekkarspel.....niet die bij alkmaar hoor..en rij ook te veel incognito...in de honda hr-v (zonder achterruit wisser maar dat is weer een ander verhaal)Toch kom je constant lekker in de buurt bij ons... maar zien doe ik je helaas nooit.
Ben afgelopen zondag wel even naar hensbroek geweest met de vrop-vrop...
Dus schaam je niet....
Wie kan het kenteken goed lezen van deze GTV6 en is er ook een grotere foto van og meerdere foto's van deze GTV6?En dinsdag deze GTV6 3.0 bij Eric Stevens
Ltgd68 is het kenteken...Wie kan het kenteken goed lezen van deze GTV6 en is er ook een grotere foto van og meerdere foto's van deze GTV6?En dinsdag deze GTV6 3.0 bij Eric Stevens
die had ik laatste ook zien staan;) zag er heel mooi uit!Ltgd68 is het kenteken...Wie kan het kenteken goed lezen van deze GTV6 en is er ook een grotere foto van og meerdere foto's van deze GTV6?En dinsdag deze GTV6 3.0 bij Eric Stevens