Je hebt al een inkoopprijs begrijp ik?
Wat is de minimale afname die je moet doen?
Ik vraag dit omdat indien je er niet verder mee komt, ik misschien kan kijken of er iets mogelijk is via mijn
kanalen.
Maargoed ga jij eerst rustig je gang, geef je het op kan ik het altijd nog proberen.
Ik ga jou niet in de wielen rijden!
Ik heb een protoprijs voor één set bij één fabrikant die ik ken en waar ik vertrouwen in heb, en als ik die zou laten maken zou ik daar een en ander op willen testen/valideren, want zonder meer een wiel uit een stuk aluminium frezen en er dan maar het beste van hopen vind ik maar niks. Dat is natuurlijk verre van gratis, maar dat zou je dan kunnen amortiseren over een aantal productiesets. Probleem is dus dat er voor de productiesets vooralsnog geen alternatief is voor frezen uit massief, en dat is domweg te kostbaar. Wat een set uit gesmede 'blanks' zou kosten weet ik dus niet omdat die niet bestaan! Je kunt je voorstellen dat het zelf laten smeden van 'blanks' ook niet heel goedkoop is, dus voor de seriegrootte die je hier waarschijnlijk mee gaat halen is dat niet zinvol. Dat laat eigenlijk alleen de mogelijkheid over om een andere fabrikant te vinden die wel zulke 'blanks' heeft of een ander productieproces om dit voor een acceptabel bedrag te maken in de juiste kwaliteit. Je rijdt mij niet echt in de wielen als je elders een poging gaat doen, want ik rekende er al niet op om hier nu rijk mee te worden.