Ik kan niet wachten tot die van mij terug is van de spuiter, zoek anders nog ff op ebay naar een paar originele mistlampjes, zal em nog meer goed doen!
Ciaoooo
Dat gaat een heel gaaf beeld vormen op de eerstvolgende meetings..Mooie wagen Rens, en je pakt het ook goed grondig aan! Super.
Maar die concour kan ik vergeten.. er is weinig meer origineel bij mijGeld voor jou volgens mij ook Jorioni
Vind je het goed als ik die van mij er naast zet? . heb hem toevallig vanmiddag opgehaald bij de garage, na twee jaar stilstaan! wat rijdt dat ding fijn he. en dat geluid helemaal met die nieuwe demper.WOW Rens! Echt superstrak! Straks dus 4 mooie type 2 QV-tjes op de meets! De Groene, de grijze, de rode en dan dus ook de zwarte van Rens!
Ciaoooo
Vind je het goed als ik die van mij er naast zet? . heb hem toevallig vanmiddag opgehaald bij de garage, na twee jaar stilstaan! wat rijdt dat ding fijn he. en dat geluid helemaal met die nieuwe demper.WOW Rens! Echt superstrak! Straks dus 4 mooie type 2 QV-tjes op de meets! De Groene, de grijze, de rode en dan dus ook de zwarte van Rens!
Ciaoooo
Big up voor jou rens! , misschien komen we elkaar van de zomer wel tegen, zou ik gaaf vinden!
33 per la vita!
Hoi Geert Jan, ik bedoel met die ''grijze'' idd die van Paul, laten we Rens' toppic alleen niet al te veel vervuilen. 't zijn er in ieder geval niet veel meer!Ene "Paul" heeft er toch ook 1? Een grijze? Daar heb ik nog eens naast gestaan op SSAR in Zandvoort afgelopen keer. Of bedoel je daar die grijze mee Jorioni?