Niet lelijk:
ik heb ze jammer genoeg alleen in het klein
In het redactioneel van Autovisie van twee weken terug staat het hele verhaal. Ton Roks geeft aan grote fan van Jeremy te zijn, maar in dit geval te vinden dat-ie zich aanstelt als een kleuter. Inderdaad is het het alarm dat dwarsligt, maar Jer maakt wel een beetje erg veel misbaar.Istie nou ingeleverd of istie teruggehaald door Frod vanwege alle problemen die er blijkbaar inzitten?
Inderdaad, ik zou het alarm eruit laten slopen en dan gewoon met dat dit gaan blazen. Als ze hem weghalen kunnen ze er niet veel mee. Er zijn er zo weinig van dat iedere verkoop opvalt.In het redactioneel van Autovisie van twee weken terug staat het hele verhaal. Ton Roks geeft aan grote fan van Jeremy te zijn, maar in dit geval te vinden dat-ie zich aanstelt als een kleuter. Inderdaad is het het alarm dat dwarsligt, maar Jer maakt wel een beetje erg veel misbaar.Istie nou ingeleverd of istie teruggehaald door Frod vanwege alle problemen die er blijkbaar inzitten?
Verkopen? Oh ja, het is toch maar een frod.Inderdaad, ik zou het alarm eruit laten slopen en dan gewoon met dat dit gaan blazen. Als ze hem weghalen kunnen ze er niet veel mee. Er zijn er zo weinig van dat iedere verkoop opvalt.In het redactioneel van Autovisie van twee weken terug staat het hele verhaal. Ton Roks geeft aan grote fan van Jeremy te zijn, maar in dit geval te vinden dat-ie zich aanstelt als een kleuter. Inderdaad is het het alarm dat dwarsligt, maar Jer maakt wel een beetje erg veel misbaar.Istie nou ingeleverd of istie teruggehaald door Frod vanwege alle problemen die er blijkbaar inzitten?
Jawel, een 10 of 12 cylinder boxermotor......Bestaat er iets mooiers als een V12 motor???? Niets is toch mooier als het geluid van een fraaie zeslijn of een V12.
Oeps dat is dus echt niet waar!!Of duidelijker: bij een (platte) V motor hebben twee 'tegenover' elkaar staande/ liggendecilinders één en dezelfde kruktap. Bij een boxer juist twee tegenover elkaar liggende kruktappen, zodat de zuigers echt tegen elkaar in boxen.