dat moet ik geweest zijn, tenminste ik reed daar wel rond die tijd.Vanmorgen rond 6 uur in de ochtend een rode alfa 75 op de A9 richting Haarlem met mooie velgen
Gr Franksud
dat moet ik geweest zijn, tenminste ik reed daar wel rond die tijd.Vanmorgen rond 6 uur in de ochtend een rode alfa 75 op de A9 richting Haarlem met mooie velgen
Gr Franksud
Ik meende al dat het een forumlid betrof mooi ding!Zaterdagavond op De Schrans in Leeuwarden, een hele mooie rode sprint, later type
Nog een heel fijne Alfa 75 vanmorgen op industrieterrein Beverkoog Alkmaar.
Is genomen met mijn HTCtje en die blinkt niet uit in kleur echtheid.Ik hoop dat het aan de foto ligt,anders is deze heel erg aan het verkleuren.
Ja zeker deze 75 mooi mooi ik reed een fiat punto Evo een witte met tricolore strepen.dat moet ik geweest zijn, tenminste ik reed daar wel rond die tijd.Vanmorgen rond 6 uur in de ochtend een rode alfa 75 op de A9 richting Haarlem met mooie velgen
Gr Franksud
ow oke dan heb ik jou niet gespot ik zal voortaan beter opletten let meestal wel op die punto's (vind ze ook mooi).dat moet ik geweest zijn, tenminste ik reed daar wel rond die tijd.Vanmorgen rond 6 uur in de ochtend een rode alfa 75 op de A9 richting Haarlem met mooie velgen
Gr Franksud
Ja zeker deze 75 mooi mooi ik reed een fiat punto Evo een witte met tricolore strepen.
Gr Franksud
dit is dezelfde als hierboven ik wist dat ik hem vaker op dit forum had gezien.
Vanmiddag in assendelft weer...
Waar stond ie ongeveer,ik ken de beverkoog redelijk goed en kom er ook regelmatig,maar deze nog nooit gezien.Nog een heel fijne Alfa 75 vanmorgen op industrieterrein Beverkoog Alkmaar.
Ik hoop dat het aan de foto ligt,anders is deze heel erg aan het verkleuren.
Mooi man zo Evoluzione
Greetzz..
Wouter
Hij stond bij Amato voor de deur.Waar stond ie ongeveer,ik ken de beverkoog redelijk goed en kom er ook regelmatig,maar deze nog nooit gezien.