klein stukje van de vrije training, camera staat verkeerd, maar geeft wel leuk stuur- en voetenwerk. More to come.
vroaaaarrrrrr!!!!!!
Goedkoopste datalogger, oude nokia en een losse GPS ontvanger. Kom volgende keer maar kijken. Echt perfect. En erg leuk om te weten of je sneller in een sector bent of niet.Leuk Mark, maar moet toch ook wel even lachen, heb je een GPS bij je ?
Als ik dat zou doen, zouden mijn spatbordranden er ook af liggen enne, die muur maakt niet t verschil, wel je moment van insturen.Die muur kan trouwens nog wel wat closer .... heb er al een gezien die het verf van zijn spiegel schraapt!
Het begon met een beetje en werd steeds meer zoals jullie gezien hebben , binnen was het soms echt niet te doen.Christiaan had t ook in de gaten, had ook rook binnen vertelde ie. Ik denk dat ie doorgereden is tot de oliedruk wegviel, hij stopte abrupt over de sacrementsheuvel. Beter ook, zonder olie doorrijden had ´m n krukas gekost. Scheur in carterpan.
T was knap lastig en je vraagt je de hele tijd af of je op olie rijdt, danwel of er opeens een grote plas onder de auto vandaan komt.