Lichtblauw, bumperloos en met gele lampjes?, volgende keer ff zwaaien, gegarandeerd dat er terug wordt gezwaaid!Eerder vanavond in centrum Breda, een schitterend lichtblauw Supertje met een heerlijk roffeltje. Denk Blu Celeste, maar het leek donkerder.
Ik stak net over en heb met open mond 't Supertje nagekeken tot die de hoek om was, gaaf!!
Had ff wat verder doorgereden, mijn witte 75 heeft een weekendje op de haagdijk gestaan ..Lichtblauw, bumperloos en met gele lampjes?, volgende keer ff zwaaien, gegarandeerd dat er terug wordt gezwaaid!Eerder vanavond in centrum Breda, een schitterend lichtblauw Supertje met een heerlijk roffeltje. Denk Blu Celeste, maar het leek donkerder.
Ik stak net over en heb met open mond 't Supertje nagekeken tot die de hoek om was, gaaf!!
Ik heb net even vluchtig door enkele honderden foto's van de donderdag zitten 'bladeren', maar geen witte bertone tegen gekomen.witte schreef:
rij je in je eigen wijkje wordt je gespot maar laatst naar de Mille Miglia met de Bert ruim 3000 km gereden en helemaal noppes
Alessandro schreef:
Als je onderweg een sud en alfetta gezien hebt, dan hebben we jou ook wel gespot hoorr Heb je nog de futapass gereden toevallig? (er reden behoorlijk wat bertjes mee met de mm)
In Brescia heb ik dus ook een stuk gereden, ergens na de start er tussen gepiept, een beetje rond startnummers > 300.
Was eigenlijk wel benieuwd of iemand de witte bert heeft gefotografeerd/gefilmd.
Doe je hem weg, wordt hij gespot...Gespot in grootebroek twee 33,s en zwarte en een rode de EX van mijn buurman was net te laat voor een praatje
Succes met de nieuwe aanwinst mannen( Jurian en Sander)
Gr Franksud
Gespot in grootebroek twee 33,s en zwarte en een rode de EX van mijn buurman was net te laat voor een praatje
Succes met de nieuwe aanwinst mannen( Jurian en Sander)
Gr Franksud
Had jij ff wat verder doorgereden, mijn Juultje overnacht in de binnenstad, hadden we ff een biertje kunnen doen!Had ff wat verder doorgereden, mijn witte 75 heeft een weekendje op de haagdijk gestaan ..Lichtblauw, bumperloos en met gele lampjes?, volgende keer ff zwaaien, gegarandeerd dat er terug wordt gezwaaid!Eerder vanavond in centrum Breda, een schitterend lichtblauw Supertje met een heerlijk roffeltje. Denk Blu Celeste, maar het leek donkerder.