Vandaag (eigenlijk al gisteren) een gulf berlina en een 155V6 op zandvoort.
Ik stapte m'n deur uit om te gaan werken en ik zag je 75 staan, goed begin Voetbal toernooitje zeker?vanmorgen in Monnickendam een zwarte 155 3.0 v6 H&S corse
en geen Giulietta's?Vandaag (eigenlijk al gisteren) een gulf berlina en een 155V6 op zandvoort.
Geen SZ zien staan?
Niet *op* het circuit, nee.en geen Giulietta's?Vandaag (eigenlijk al gisteren) een gulf berlina en een 155V6 op zandvoort.
Geen SZ zien staan?
inderdaad voetbal toernooitje altijd leuk daar bij Monnickendam (alleen weinig parkeerplaatsen)Ik stapte m'n deur uit om te gaan werken en ik zag je 75 staan, goed begin Voetbal toernooitje zeker?vanmorgen in Monnickendam een zwarte 155 3.0 v6 H&S corse
Vanavond rond 20:30 weer een rosso, door Broek in Waterland, ZK-03-..
He Jens ik zag je nog zwaaien in mijn ooghoek.... stak ook nog even mijn hand op maar ik ik was echt veeeeeel te laat .....Gistermorgen om ongeveer half 12 bij Heerhugowaard kwam ik een zwarte GTV6 tegen. Ik zag het een beetje laat, maar heb nog wel gezwaaid!
Beige giulia nuovaHe Jens ik zag je nog zwaaien in mijn ooghoek.... stak ook nog even mijn hand op maar ik ik was echt veeeeeel te laat .....Gistermorgen om ongeveer half 12 bij Heerhugowaard kwam ik een zwarte GTV6 tegen. Ik zag het een beetje laat, maar heb nog wel gezwaaid!
Mijn vriendin vroeg in wat voor alfa jij reed.....ik dacht een giulia???...correct toch??
gr martijn