Gisteren in Axel een kleine selectie van de aanwezige auto's
Knap koppeltje.Gisteren in Axel een kleine selectie van de aanwezige auto's
Same here!In zo'n apparaat heb ik een paar rondjes op zandvoort gereden...had toen een race experience gekregen als afscheids cadeau....machtig gevoel die auto...
Ik vond het wel een ervaring....maar het ging wel te langzaam.. ik had wel de ideale opbouw..begon met een bmw 1 en bouwde het op naar de lambo..alleen na de lambo was r het quadrijden..heb ik even overgeslagen ging mij veels te hard...Same here!In zo'n apparaat heb ik een paar rondjes op zandvoort gereden...had toen een race experience gekregen als afscheids cadeau....machtig gevoel die auto...
Geweldige ervaring, die paar rondjes in de Lambo, maar wat een teleurstelling was die Race Experience (ben bij dat ik het kado had gekregen, als ik het zelf had moeten betalen had ik me zwaar genaaid gevoeld!!)
He ! Da's garage Nuova in Brig-Glis, net onder de Simplonpas. Echte Alfa Romeo passie vind je hier nog. Overigens, die Sud is van een klant, staat er regelmatig, net als die Bimota, die staat al sinds 1996 in de showroom.
Is al een tijd geleden (2007), maar ik ben begonnen met de 911, toen de Gallardo, de 1-serie, formule Ford, karten, slalom en quad of zo.Ik vond het wel een ervaring....maar het ging wel te langzaam.. ik had wel de ideale opbouw..begon met een bmw 1 en bouwde het op naar de lambo..alleen na de lambo was r het quadrijden..heb ik even overgeslagen ging mij veels te hard...Same here!In zo'n apparaat heb ik een paar rondjes op zandvoort gereden...had toen een race experience gekregen als afscheids cadeau....machtig gevoel die auto...
Geweldige ervaring, die paar rondjes in de Lambo, maar wat een teleurstelling was die Race Experience (ben bij dat ik het kado had gekregen, als ik het zelf had moeten betalen had ik me zwaar genaaid gevoeld!!)
Én zonne-allergie én *ngesteld?.........Daarna op de weg tussen Zwartsluis en Giethoorn nog een rode 916 gespot, maar de vrouw achter het stuur had èn de kap dicht (hoe verzin je het, bij deze temperaturen) èn groette niet terug...
Klinkt als een goede verklaring!Én zonne-allergie én *ngesteld?.........Daarna op de weg tussen Zwartsluis en Giethoorn nog een rode 916 gespot, maar de vrouw achter het stuur had èn de kap dicht (hoe verzin je het, bij deze temperaturen) èn groette niet terug...
Grtz,fRank